شناسهٔ خبر: 30653967 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران:

شاهد لجبازی و بی‌تفاوتی در حوزه های فرهنگی هستیم

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه شاید نسخه هایی که برای مسایل فرهنگی پیچیده ایم، پاسخگو نبوده است،گفت: در حوزه های فرهنگی به نوعی شاهد لجبازی و یا بی‌تفاوتی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمدرضا عارف در ششمین جلسه شورای اداری شهر پردیس که با حضور برخی از اعضا مجمع نمایندگان استان، شکرالله حسن بیگی معاون استاندار تهران و جمع دیگری از مسئولین برگزار شد اظهار کرد: استان تهران وظیفه سنگینی دارد و خبر هر اتفاق در این استان به سرعت در تمام کشور منتشر می شود.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت انقلاب هم افزایی و وحدت مردم و مسئولان بوده است اظهارداشت: در دهه پنجم انقلاب باید بیشتر به نرم افزارها وآسیب های اجتماعی توجه کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در ادامه افزود: باید تنگ نظری ها و حب و بغض ها را کنار بگذاریم، در بخش زیربناها عملکرد خوبی داریم.

عارف با بیان اینکه با جمع بندی از عملکرد سالیانه انقلاب در همه بخش ها ،گفت: راه درست تبیین آرمان‌ها را با همدلی و صمیمیت پیدا کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در ادامه با اشاره به اولویت مترو اسلامشهر و پردیس اظهار داشت : کلنگ مترو اسلامشهر ابتدای این هفته بر زمین زده شد و امیدوارم در دهه مبارک فجر شاهد کلنگ زنی مترو پردیس باشیم. 

شهرستان پردیس در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما