شناسهٔ خبر: 30653699 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام ملت های آسیا؛

کری خوانی هواداران ایران و عراق در دوبی

دوبی- ایرنا- هواداران تیم های ملی فوتبال ایران و عراق چند ساعت قبل از آغاز دیدار امروز، کری خوانی جالبی را در سطح شهر دوبی به راه انداخته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا؛ تیم های ملی ایران و عراق که صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا را قطعی کرده اند از ساعت 19 و 30 دقیقه امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه «آل مکتوم» دوبی به مصاف می روند.
خبرنگارهای رسانه های ایرانی حاضر در مرکز خبری ورزشگاه آل مکتوم چهره متفاوتی به این بخش داده اند. از کشور عراق نیز تعدادی عکاس و خبرنگار دیده می شود که با جمعیت بالای رسانه های ایران قابل مقایسه نیست.
به رغم اینکه هنوز درهای ورزشگاه باز نشده ترافیک در بیرون ورزشگاه آل مکتوم دیده می شود که بیشتر به دلیل حضور نیروهای امنیتی و پلیس است.
هم اکنون ایران به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به عراق در صدر جدول قرار دارد و نتیجه دیدار امروز، تیم نخست گروه D را مشخص می کند.
با توجه به حضور جمع کثیری از مردم ایران در دوبی و همچنین استقبال عراقی ها برای خرید بلیت این دیدار، بنظر می رسد بازی امروز با حضور گسترده هواداران برگزار شود.
هواداران دو تیم در فاصله چند ساعت به آغاز دیدار با برتن داشتن لباس های تیم های مورد علاقه خود برای یکدیگر کری می خوانند.
عراقی ها پیروزی تیمشان در دوره گذشته را به رخ می کشند و هواداران تیم ایران نیز معتقدند که شاگردان کی روش امروز با کسب پیروزی، نتیجه دوره گذشته را جبران می کنند.
پلیس امارات از هم اکنون با حضور در اطراف و داخل ورزشگاه آماده میزبانی از هواداران است تا مشکلی در جریان بازی ایجاد نشود.
ورزشی**9118**9029**3783**

نظر شما