شناسهٔ خبر: 30653409 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تنیس | لینک خبر

مسابقات تنیس سطح 2 آسیا - تایلند؛

تنیسورهای ایران به مرحله نیمه نهایی رسیدند

نمایندگان کشورمان موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس سطح 2 آسیا شدند. ‌

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس: در ادامه برگزاری رقابت های تنیس سطح دو آسیا در تایلند ، نمایندگان کشورمان در بخش دو نفره نیز با حریفان خود دیدار کردند. 

در بخش انفرادی بازیها درسا چراغی امروز در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات در برابر حریفی از مغولستان به میدان رفت و با نتیجه 61 60 به برتری دست یافت . چراغی فردا در مرحله نیمه نهائی به مصاف ماریا بردی از لبنان خواهد رفت .

در بخش انفرادی پسران،  امیر علی قوام در برابر حریف پاکستانی خود با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و برای کسب عنوان نهم به مصاف حریفان خود خواهد رفت و کسری رحمانی نیز با همین نتیجه در برابر حریفی از  میانمار به برتری رسید تا  برای کسب عنوان نهم به مصاف حریفان خود برود.

در بخش دو نفره نیز تیم کسری رحمانی ، الکتوپ (اردن) با نتیجه ( 1-6 و 0-6)  بر تیم مشترک ماکائو و نپال غلبه کرد و راهی نیمه نهایی شد و در بخش دختران تیم دونفره  غرب آسیا متشکل از درسا چراغی و ماریا بردی از (لبنان) با غلبه بر تیم مشترک ترکمنستان ، تاجیکستان به نیمه نهائی صعود کردند.

تنیسورهای کشورمان در هفته نخست بازیها عنوان نائب قهرمانی را بدست آوردند.

نمایندگان ایران پس از درخشش در مسابقات قهرمانی تنیس زیر 13 سال غرب آسیا در امان پایتخت اردن ، از سوی فدراسیون تنیس آسیا اعضای تیم تنیس ITF غرب آسیا جهت شرکت در مسابقات دو هفته ای سطح 2 (DIVISION 2) که از تاریخ 16 د یماه سال جاری در بانکوک تایلند اغاز شده است  انتخاب شدند .

بر این اساس از کشورمان درسا چراغی به همراه امیر علی قوام و کسری رحمانی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

ماریا بردی از لبنان ،  آل کتوب از اردن و زاید ماشنی از اردن دیگر اعضاء این تیم را تشکیل خواهند داد .

در این دوره از مسابقات بازیکنان دختر و پسر کشورهای بنگلادش ، بوتان ، کامبوج ، قرقیزستان ، لائوس ، ماکائو ، مالدیو ، مغولستان ، میانمار، نپال ، پاکستان ، سنگاپور،  تاجیکستان و ترکمنستان حضور خواهند داشت .

سید گذاری این دوره از رقابت ها بر اساس آخرین رنکینگ آسیا خواهد بود. 

‌ یاد آور می شود: سید امیر برقعی به عنوان سرمربی ، فرناز فصیحی و طارق شواوکا از اردن به عنوان مربی هدایت این تیم را بر عهده خواهند داشت و راجاد کاپور نماینده هند نیز به عنوان سرداور حضور دارد.

 

نظر شما