شناسهٔ خبر: 30653307 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در راستای توسعه همکاری‌های مشترک؛

پردیس البرز و مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

پردیس البرز و مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران به‌ منظور توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، یونس نوربخش رئیس پردیس البرز و علی حاجی‌آقابزرگی امیری رئیس مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری به‌منظور توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی امضا کردند.

براساس این تفاهم‌نامه دو طرف در زمینه‌های تبادل استاد، پژوهشگر و کارمند برای کسب تجربه و انتقال دانش در حوزه‌های مورد علاقه مشترک، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت و تخصصی کارکنان و مدیران دانشگاه، همکاری و تبادل اطلاعات و تجربیات در برگزاری نشست‌ها و گردهمایی‌های مشترک، انجام پروژه‌های مشترک با رعایت قوانین و مقررات توافق کردند.

در این دیدار، حاجی آقابزرگی ضمن ارائه گزارش در خصوص فعالیت‌های انجام‌شده و نیز برنامه‌های آتی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه گفت: این مرکز برنامه‌های متنوعی را برای آموزش و توانمندسازی کارکنان و مدیران و حتی استادان دارد که آموزش در راستای سیاست‌های دانشگاه در خصوص مسئولیت‌پذیری اجتماعی از مهم‌ترین آنهاست.

همچنین یونس نوربخش با تاکید بر اهمیت آموزش گفت: آموزش حتی برای استادان جدیدالاستخدام و مدیران گروه‌ها نیز لازم است تا با مقررات و فضای دانشگاه آشنا شوند.

رئیس پردیس البرز با ابراز علاقه‌مندی پردیس برای ارتقای کارکنان و تخصصی‌کردن فعالیت‌های آن‌ها گفت: عصر کنونی، عصر هوشمندی است، ما نیز باید در زمینه مدیریت هوشمند فعالیت کنیم. این هوشمندی می‌تواند در برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های تخصصی کارکنان، رابطین و حتی مدیران گروه‌های پردیس متبلور شود.

نوربخش با اشاره به اهمیت وجود سلامت اجتماعی گفت: پیش از این سلامت صرفاً در دو حوزه جسمی و روحی مورد بررسی قرار می‌گرفت، اما در حال حاضر سلامت اجتماعی اهمیت بسیار بالاتری نسبت به دو حوزه قبلی پیدا کرده است. زندگی براساس روابط اجتماعی صحیح، سلامتی و درست عمل‌کردن به‌عنوان یکی از مسائل اجتماعی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

نظر شما