شناسهٔ خبر: 30653242 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نکاتی در مورد فروش تند ۹۰ یا همان ال ۹۰ اتوماتیک در سایت دیوار

R1234/P/S1407/CT12

تندر ۹۰ اتوماتیک محصول تمام و کمال ایران خودرو است. در واقع این شرکت تصمیم گرفت گیربکس تندر ۹۰ «ای دو» را از حالت ۵ سرعته دستی به ۴ سرعته اتوماتیک تغییر دهد. در سایت دیوار این خودرو قیمت‌هایی حدود ۵۲ تا ۶۰ میلیون تومان دارد.

صاحب‌خبر -

بخت به ماشین‌های اتوماتیک رو آورده است. قضیه از این قرار است که تا چند سال گذشته کمتر کسی روی خوش به خودروهای اتوماتیک نشان می‌داد. دلیل عمده آن نیز قیمت بالای آن‌ها بود. در نتیجه کارخانه‌ها هم تمایلی به تولید چندان این دست وسایل نقلیه نداشتند. حالا اما ورق برگشته و کارخانه‌های ایرانی از قبیل پارس خودرو، ایران خودرو و سایپا به مونتاژ آن‌ها مشغول شدند. یکی از پرفروش‌ترین و البته ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک در کشور، تندر 90 است.  فروش تندر 90  با دنده‌های اتومات در دو سال اخیر توانست به آمار قابل قبولی برسد.

تندر 90 اتوماتیک محصول تمام و کمال ایران خودرو است. در واقع این شرکت تصمیم گرفت گیربکس تندر 90«ای دو» را از حالت 5 سرعته دستی به 4 سرعته اتوماتیک تغییر دهد. در سایت دیوار این خودرو قیمت‌هایی حدود 52 تا 60 میلیون تومان دارد. به عنوان مثال در یک آگهی، تندر 90 اتوماتیک تولید سال 1395 با 58 هزار کیلومتر کارکرد، 57 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین تندر 90 اتوماتیک در حد نو، تولید سال 1396 با 31 هزار کیلومتر کارکرد به قیمت 60 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ایران خودرو در زمینه  فروش تندر 90  اتوماتیک آن‌قدر موفق عمل کرد که به فکر طراحی و مونتاژ ال 90 پلاس افتاد؛ فیس لیفت‌شده لوگان فرانسوی، نسخه اصل و دست نخورده‌ای که مد نظر فرانسوی‌ها بود. تندر 90 پلاس از خانواده «ای» نبود بلکه نسبت به آن‌ لاکچری‌تر به حساب می‌آمد. این خودرو از امکانات کامل بهره می‌برد و حتی عده‌ای آن را با رنو ساندرو مقایسه می‌کردند. تندر پلاس البته در دو نوع دستی( 5 دنده) و اتوماتیک( 4 دنده) به بازار آمد تا حسرت آن به دل کسانی که هزینه خرید نمونه اتوماتیک را ندارند، نماند. حداکثر سرعت لوگان پلاس 175 کیلومتر در ساعت، مصرف سوخت شهری و جاده‌ای آن به ترتیب 9 لیتر و 5.6 لیتر در 100 کیلومتر و استاندارد آلایندگی این خودرو مانند دیگر  اعضای تندر 90 یورو 4 عنوان شده است. حجم موتور نوع اتوماتیک  1598 سی سی و نوع آن 16 سوپاپه است. از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به کیسه هوای مخصوص راننده و سرنشین جلو، قفل مرکزی با ریموت، سویچ ضد سرقت، کامپیوتر سفر، کنترل دستی صندلی‌ها، گودی کمر صندلی‌های، شیشه‌های بالابر جلو و عقب برقی و سیستم اخطاردهی خرابی موتور نام برد. از تغییرات ظاهری تندر 90 پلاس باید به طرح جدید چراغ‌های جلو و عقب، چراغ مه شکن عقب، شب‌رنگ روی سپر عقب و جای موبایل روی داشبورد اشاره کرد. فروش تندر 90 پلاس از نوع اتوماتیک در سایت دیوار از 68 میلیون تومان شروع و به 78 میلیون تومان حدودا ختم می‌شود. مثلا در این سایت تندر پلاس اتوماتیک صفر کیلومتر بدون گارانتی و پلاک شده به قیمت 69 کیلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. فروشنده می‌گوید آن را 7 ممیلیون تومان زیر قیمت بازار به فروش خواهد رساند!

 فروش تندر 90  پلاس با 8 هزار کیلومتر کارکرد و تولید سال 1396 دارای کارت طلایی، کف‌پوش، روکش صندلی، چرم دور فرمان و بیمه ثالث در آگهی دیگری با همین میزان پول ( 69 میلیون تومان) قیمت‌گذاری شده است.

منبع : ویرلن

انتهای پیام/

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط تسنیم تایید و یا رد نمی شود.

برچسب‌ها:

نظر شما