شناسهٔ خبر: 30652850 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

آشنایی با سه تور اروپایی پرطرفدار

برخی از کشورها بالاترین آمار گردشگری را به خود اختصاص داده اند و گاها تعداد توریست ها از جمعیت مردم محلی در آنجا بالاتر می رود. ما در اینجا سه تور پرطرفدار اروپایی در بین گردشگران ایرانی را آورده ایم و به اختصار به هر کدامم اشاره کرده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سفر و گردشگری در دنیای امروز از اهمیت بالایی برخوردار است و طرفداران خود را هر ساله در سراسر دنیا به نقاط دیدنی خاص میکشاند. در این بین برخی از کشورها بالاترین آمار گردشگری را به خود اختصاص داده اند و گاها تعداد توریست ها از جمعیت مردم محلی در آنجا بالاتر می رود. ما در اینجا سه تور پرطرفدار اروپایی در بین گردشگران ایرانی را آورده ایم و به اختصار به هر کدامم اشاره کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش آژانس آیشم تماس حاصل فرمائید.

تور اسپانیا

اسپانیا، کشوری واقع در جنوب غربی اروپا است. این کشور حدود 85 درصد از شبه جزیره ایبرین را اشغال می کند، که آن را با همسایه کوچکترش پرتغال هم مرز می کند. اسپانیا یک کشور سنگی دارای قلعه های سنگی، کوه های برفی، آثار تاریخی و شهرهای پیشرفته است که همه ی آنها اسپانیا را به عنوان مقصد سفر مورد علاقه گردشگران از سراسر دنیا ساخته است. کشور اسپانیا از لحاظ جغرافیایی و فرهنگی متنوع است. قسمت مرکزی آن Meseta، یک فلات مرکزی وسیعی است که نیم مایل بالاتر از سطح دریا است. بخش بزرگی از این منطقه به طور سنتی به گله های گاو و تولید دانه اختصاص داده شده است؛ در این منطقه روستایی، دون کیشوت، میگول د سروانتس، در آسیاب های بادی قدیم قرار داشت که هنوز هم در چندین نقطۀ چشم انداز قرار دارد. در شمال شرقی کشور، دره وسیعی از رودخانه ابرو، منطقه کوهستانی کاتالونیا و دشت ساحلی شیب دار والنسیا قرار دارد. در شمال غربی کوه های کانتربری، محدوده ای ناهموار است که در آن جنگل انبوه، دره های بارانی با قله های بلند در هم آمیخته اند.

تور ایتالیا

ایتالیا شبه جزیره ای چکمه ای شکل است که در جنوب اروپا قرار گرفته است. موقعیت آن در تاریخ نقش مهمی ایفا کرده است. اقیانوس اطراف را احاطه کرده است، و کوه ها از داخل کشور عبور می کنند و آن را به مناطق مختلفی تقسیم می کنند. از انتهای غربی کوه آلپ، کوه های آپنین در جنوب در سراسر شبه جزیره گسترش می یابد. غرب آپنین، تپه های پوشیده از درخت است که در بسیاری از شهرهای تاریخی ایتالیا از جمله رم قرار دارد. در جنوب سواحل گرم و خشک و دشت های حاصلخیز وجود دارد که زیتون، بادام و انجیر رشد می کنند. از زمان ظهور امپراتوری روم، هنر ایتالیایی، معماری و فرهنگ تاثیر زیادی بر جهان داشته است. نقاشان مشهور ایتالیایی شامل لئوناردو داوینچی و میکل آنژ است. ایتالیا نیز در قلب کلیسای کاتولیک است که از شهر واتیکان، یک ایالت شهری محاصره شده توسط رم، اداره می شود.

تور قبرس

قبرس، Kípros یونانی، Kıbrıs ترکی، جزیره ای در دریای مدیترانه شرقی است که از زمان های قدیم به خاطر ثروت معدنی، آب و هوای عالی و زیبایی طبیعی مشهور است. قبرس برای مدت بیش از 10 هزار سال، در تقاطع فرهنگی، زبانی و تاریخی بین اروپا و آسیا قرار دارد. شهرهای اصلی آن نیکوزیا، لیماسول، فاماگوستا و پافوس گردشگران را از سراسر دنیا به خود جذب میکند. امروزه قبرس مقصد توریستی محبوب برای بازدید کنندگان از اروپا است، که توسط ماه عسل ها مورد تمجید قرار می گیرد (همانطور که از خانه افسانه ای آفرودیت، الهه یونانی باستان استفاده می کند)، پرنده هایی که تنوع گونه های مهاجرتی جزیره و دیگر مسافران را به خود جلب می کند. قبرس در حدود 40 مایلی جنوب ترکیه، 60 غرب سوریه و 480 مایلی جنوب شرقی یونان قرار دارد. حداکثر طول آن، از قله Arnauti در غرب تا Cape Apostolos آندریاس در انتهای شبه جزیره شمال شرقی، 140 مایل است؛ محدوده حداکثر شمال-جنوب 60 مایل است. این سومین بزرگترین جزیره مدیترانه ای بعد از سیسیل و ساردینیا است.

برچسب‌ها:

نظر شما