شناسهٔ خبر: 30652341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان؛ رقابت ذوب‌آهن و پیکان حساس‌تر می‌شود

R41346/P/S6,51/CT1

تیم‌های اصفهانی در هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان در خانه حریفان به میدان می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور فردا پنجشنبه 27 دی ماه در 3 شهر سمنان، تهران و بابلسر برگزار می‌شود.

تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان که در رقابتی بسیار نزدیک و حساس با پیکان تهران فعلاً صدر جدول رده‌بندی را در اختیار دارد، در هفته نهم لیگ برتر باید در تهران به مصاف مبنا تجارت کاسپین برود.

مبنا تجارت کاسپین با 5 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی رقابت‌ها قرار دارد و دیدار رفت را با نتیجه 3 بر صفر به ذوب‌آهن واگذار کرده است.

اما سرسخت‌ترین حریف ذوبی‌ها در لیگ امسال یعنی پیکان در این هفته میهمان تیم انتهای جدولی و بدون برد شهرداری سمنان است و پیروزی در این دیدار نیز برای شاگردان میترا شعبانیان چندان دور از دسترس به نظر نمی‌رسد.

پیکان در دور رفت برابر شهرداری سمنان در 3 ست متوالی به پیروزی رسید.

ذوب‌آهن و پیکان هر دو 21 امتیازی هستند و کوچک‌ترین لغزش در امتیازگیری برابر حریفان در 2 هفته باقیمانده از لیگ امسال می‌تواند برای آنها به قیمت از دست رفتن قهرمانی این فصل تمام شود.

در آخرین مسابقه هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان نیز، تیم نامی نو اصفهان به مصاف توپکا بابلسر می‌رود.

نامی نو با 12 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و توپکا بابلسر نیز 9 امتیازی و چهارم است. نامی نو بازی رفت را با نتیجه 3 بر یک به سود خود به پایان رساند.

برنامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان به شرح زیر است:

پنجشنبه 27 دی ماه، ساعت 15

مبنا تجارت کاسپین - ذوب‌آهن اصفهان

شهرداری سمنان - پیکان تهران

توپکا بابلسر - نامی نو اصفهان

انتهای پیام/ ز

نظر شما