شناسهٔ خبر: 30651538 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل پیام مشهد: مسجل شود آرای فدراسیون به ضررمان است، کنار می‌کشیم

نمایندگی خراسان رضوی

مدیرعامل باشگاه پیام مشهد می‌گوید: هیچ‌وقت فدراسیون را تهدید نکردیم، اما توقع‌مان از فدراسیون این است که حق را به حق‌دار بدهند.

صاحب‌خبر -

علی شیخ‌الاسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص کناره‌گیری پیام مشهد از لیگ برتر والیبال اظهار کرد: چند مورد از اعتراضات باشگاه پیام را طی یک نامه به فدراسیون والیبال مطرح کرده‌ایم و منتظر پاسخ فدراسیون در این خصوص هستیم. مقابل شهرداری ارومیه بازی می‌کنیم، سپس بعد از دریافت پاسخ فدراسیون در جلسه هیات مدیره باشگاه تصمیم نهایی را در این خصوص خواهیم‌گرفت. اگر برایمان مسجل شود آرای فدراسیون والیبال به ضرر پیام است، از لیگ برتر کناره‌گیری خواهیم کرد.

وی در خصوص محتویات نامه باشگاه پیام به فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: در گزارش کتبی خلیل یگانه مجد، ناظر فدراسیون والیبال و اظهارات حضوری کشفی، ناظر داوری گفته شده که تماشاگران مشهدی در تعطیلی بازی نقشی نداشته‌اند. حتی یگانه مجد بر این موضوع تاکید کرده که انتظار داشته تماشاگران برای اعتراض به کف سالن بیایند اما هرگز این اتفاق رخ نداد. پس چرا تماشاگران مشهدی یک جلسه محروم شدند؟

مدیر عامل باشگاه پیام مشهد با اشاره به محرومیت لیدر این باشگاه عنوان کرد: اسمی از لیدر باشگاه پیام در گزاش ناظر و داوری دیده نشده است، در حالی که وی تا پایان فصل از حضور در سالن مسابقه محروم شده است. چنین حکمی برای کسی مناسب است که حداقل چند پرونده در کمیته انضباطی داشته باشد. در روز بازی پیام مقابل شهرداری ورامین، لیدر شهرداری ورامین در حالی که سالن مسابقه را سکوت فرا گرفته بود، به جبار قوچان‌نژاد توهین کرد، اما کمیته انضباطی به راحتی از کنار این موضوع گذشت.

شیخ‌الاسلامی افزود: شهرام محمودی به رای داور اعتراض‌های مکرر داشت و در یک صحنه میله میان داور و تور را تکان داد و آغازگر اتفاقات تلخ دیدار پیام و خاتم بود، اما از کنار حرکت محمودی به راحتی عبور کرده اند. همچنین مصطفی شربفات در یک حرکت غیراخلاقی به تماشاگران مشهدی بی حرمتی کرد و با نشان دادن دست تماشاگران را تحریک کرد، که کمیته انضباطی از این حرکت هم به راحتی گذشته است.

وی یادآور شد: بهمن جهاندیده، کاپیتان خاتم اردکان، در زمان تعطیلی بازی اعتراض عجیبی به ناظر بازی داشت و در پایان نیز به ناظر فحاشی کرد که فیلم آن نیز موجود است. در حالی که حتی به کمیته انضباطی دعوت نشد و همانند سایر افراد در رای کمیته انضباطی دیده نشده است.

مدیر عامل باشگاه پیام مشهد در خصوص محرومیت سعید مصطفی‌وند تصریح کرد: مصطفی‌وند در دیدار مقابل شهروند اراک برای اعتراض به داور، دو جلسه محروم شده است. صبح دوشنبه با مصطفی‌وند تماس می‌گیرند و درخواست می‌کنند در جلسه کمیته انضباطی حاضر شود. اگر در کار کمیته انضباطی عمدی نیست چرا به فحاشی‌های ورامین و شکستن شیشه اتوبوس شهرداری ارومیه اشاره نمی‌شود؟

علی شیخ‌الاسلامی گفت: هیچ‌وقت فدراسیون را تهدید نکردیم، اما می‌خواهیم بدانیم مواردی که خواستار آن شده‌ایم بر چه اساسی انجام شده ‌ست؟ توقع‌مان از فدراسیون این است که حق را به حق‌دار بدهند. حتی با وجود خراسانی بودن سرپرست فدراسیون، از وی هیچ چیز اضافی نمی‌خواهیم. فقط حق پیام را به این تیم بازگردانند برای ما کافیست. به هیچ وجه دنبال این نیستیم که از حضور افشین داوری در فدراسیون والیبال سوء استفاده کنیم. اگر حرفی نیز در خصوص کناره‌گیری پیام از لیگ می‌زنیم، برای دفاع از حق هواداران پیام است که حقی از این هوداران که همیشه حامی این تیم بوده‌اند، ضایع نشود.

وی در خصوص ادامه روند پیام مشهد در لیگ برتر خاطرنشان کرد: ورزش‌دوستان خراسانی مطمئن باشند که از امروز با قدرت به کارمان ادامه خواهیم داد و همان پیام مدنظر هواداران خواهیم شد. هدف‌مان حضور در پلی‌آف است و سعی داریم پیش از آغاز این مرحله در چند پست بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. از کادر فنی پیام به‌ویژه جبار قوچان‌نژاد حمایت خواهیم کرد و به شخصیت و کار قوچان‌نژاد نیز اعتماد کامل داریم.


انتهای پیام

دبیر خبر: امیرداود کمالی

نظر شما