شناسهٔ خبر: 30651536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ثمربخش: حضور نفرات سرشناس تنور انتخابات کشتی را گرم می‌کند/ به برنامه رای می‌دهیم نه اسم افراد

71506

رییس هیات کشتی استان مازندران گفت: با توجه به رویدادهای مهم پیش رو لازم است هر چه سریعتر تکلیف فدراسیون مشخص شود.

صاحب‌خبر -

اصغر ثمربخش در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: تمامی اعضای مجمع دلسوز کشتی هستند و خواهان این هستند که شرایط برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی هر چه سریعتر فراهم شود تا فدراسیون با قدرت بیشتری برنامه‌ها را دنبال کند. بر همین اساس نیز در نامه‌ای خواستار دیدار با وزیر ورزش شدیم تا دغدغه‌هایمان را به گوش مسئولان ورزش برسانیم.

رییس هیات کشتی مازندران افزود: قرار است داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش برای دیدن رقابتهای بین‌المللی کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد روز جمعه به بهشهر بیاید و ان‌شاءالله درباره موضع وزارت ورزش درخصوص انتخابات فدراسیون کشتی با او صحبت و رایزنی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که با کدام یک از کاندیداهای احتمالی ریاست فدراسیون کشتی به عنوان شخصی تاثیرگذار در مجمع دیدار داشته است، گفت:هنوز هیچ چیز مشخص نیست و نام گزینه‌های مختلفی مطرح می‌شود. قرار است پس از پایان ثبت نام از متقاضیان و تایید صلاحیتشان این افراد هر کدام در جلسه مجمع حاضر شوند و برنامه‌هایشان را تشریح کنند تا در نهایت در روز انتخابات بهترین فرد به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شود. برای اعضای مجمع نام افراد مهم نیست بلکه برنامه‌هایشان برای پیشرفت کشتی اهمیت دارد و ما به افراد بر اساس دیدگاه و برنامه‌هایشان رای می‌دهیم.

ثمربخش با تاکید بر اینکه حضور افراد مختلف و عنوان‌دار که در کشتی دارای شناسنامه هستند به داغ شدن تنور انتخابات می‌انجامد، گفت: هر کسی که احساس می‌کند می‌تواند به کشتی کمک کند و دلش به حال کشتی می‌سوزد باید وارد گود شود و برنامه‌هایش را اعلام کند. ما وقتی می‌گوییم کشتی ورزش اول ایران است پس باید برای انتخابات نیز خانواده کشتی با تمام توان جلو بیایند تا کشتی ما هر چه بیشتر پیشرفت کند. قطعا حضور افراد سرشناس با دیدگاه‌های مختلف به گرم شدن تنور انتخابات کمک خواهد کرد.

وی در پایان درباره تیم‌های شرکت کننده در جام هاشمی نژاد که از فردا(پنج‌شنبه) به میزبانی بهشهر برگزار می‌شود، گفت: ۴ تیم خارجی شامل روسیه، آذربایجان،گرجستان و ارمنستان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت و ۱۵ تیم استانی به اضافه منتخب استان مازندران نیز در این رقابت ها به میدان خواهند رفت. قطعا رقابت ها از سطح کیفی بالایی برخوردار خواهد بود و تعیین جوایز دلاری نیز برای نفرات برتر پیش بینی شده است.

انتهای پیام

خبرنگار: وحید رجبی

دبیر خبر: علی فیض آسا

نظر شما