شناسهٔ خبر: 30651516 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مبعلی دستیار قطبی شد

ایمان مبلعی که در روز های گذشته از تیم استقلال خوزستان جدا شده بود به زودی به عنوان دستیار قطبی در فولاد کارش را شروع می کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

افشین قطبی پس از اینکه به عنوان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان انتخاب شد دست به تغییر در کادرفنی این تیم زد. ابتدا مربیان خارجی این تیم یعنی ایلی استان و روبرت از فولاد جدا شدند، پس از پایان نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر عزیز فریسات و موسی سواری ۲ مربی که از ابتدای فصل در این تیم حضور داشتند از کادرفنی فولاد جدا شدند.

سرمربی سرخ پوشان اهوازی در نظر دارد یک مربی جوان را به عنوان دستیار خود در این تیم برگزینند و به همین منظور چند گزینه را به مدیران فولاد معرفی کرد تا آن ها مذاکراتشان را شروع کنند. ابتدا از محسن خلیلی و سپهر حیدری ۲ بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه قهرمانی با این تیم به همراه قطبی را در کارنامه خود دارا بودند به عنوان گزینه های‌نهایی برای نشستن روی نیمکت این تیم نام برده می شد. اما پس از اینکه جدایی ایمان مبلعی بازیکن، مربی تیم فوتبال استقلال خوزستانقطعی شد مدیران فولاد مذاکراتشان را با او آغاز کردند که روند این مذاکرات به خوبی پیش رفته است و مبلعی به زودی و در چند روز آینده به عنوان مربی جدید فولاد به هواداران معرفی خواهد شد.

مبلعی در این فصل برای تیم فوتبال استقلال خوزستان بازی می کرد و پس از جدایی داریوش یزدی از این تیم به همراه کریم بوستانی هدایت آبی پوشان را بر عهده داشت.

 

نظر شما