شناسهٔ خبر: 30651058 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پروژه‌هاي بزرگ مسکن مهر پرديس در دهه فجر امسال افتتاح مي‌شود

صاحب‌خبر -
پروژه‌هاي بزرگ مسکن مهر پرديس در دهه فجر امسال افتتاح مي‌شود
خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- معاون وزير راه و شهرسازي گفت: به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ، پروژه‌هاي بزرگ مسکن مهر پرديس افتتاح مي شود.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ايرنا، حبيب‌الله طاهرخاني معاون وزير راه و شهرسازي در شوراي اداري پرديس که با حضور رئيس مجمع نمايندگان استان تهران، معاون استاندار و جمع ديگري از نمايندگان مجلس برگزار شد اظهار داشت: در حوزه ارائه خدمات به ساکنان مسکن مهر اجازه نمي‌دهيم کمبودي احساس شود.
وي در ادامه افزود: ساخت مدرسه، فضاي سبز و کلانتري از الزامات مسکن مهر پرديس است و کمبودي در اين خصوص نخواهيم داشت و در حال حاضر 20 مدرسه که بالاي 80 درصد پيشرفت فيزيکي دارند در دست ساخت است.
معاون وزير راه و شهرسازي اظهار داشت: حوزه‌هاي زيرساختي مسکن مهر در پرديس به ويژه تامين آب معضل بزرگي بود که حل شد و تدوين برنامه‌هاي توسعه براي آينده يک ضرورت است.
طاهرخاني با تاکيد بر راه‌اندازي تصفيه‌خانه فاضلاب در منطقه پايين فاز 8 پرديس اظهار داشت: هرنوع توسعه در پرديس بايد با هماهنگي محيط زيست انجام شود و در اين راستا، رئيس سازمان محيط زيست قول مساعد براي مرتفع ساختن اين مشکلات را داده است.
* آغاز عمليات اجرايي ساخت بيمارستان پرديس
در اين نشست، عضو مجمع نمايندگان استان تهران اظهار داشت: مسئولان وزارت بهداشت از آغاز عمليات اجرايي بيمارستان پرديس از سال 98 خبر دادند.
ابوالفضل سروش گفت: بسياري از شهرستان‌ها و مناطق کشور ازنظر امکانات بهداشتي و درماني از اسلامشهر، شميرانات و پرديس شرايط بهتري دارند.
شهرستان پرديس در شرق پايتخت قرار دارد.
تهرام/9441 / 1539
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما