شناسهٔ خبر: 30650571 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ژاوی: کاش کیمیچ راهی بارسلونا شود

ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا ابراز امیدواری کرد که جاشوا کیمیچ، مدافع جوان بایرن مونیخ روزی راهی بارسلونا شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مدافع 23 ساله در این فصل در تمامی بازی های تیمش حضور داشته و 26 بار به میدان رفته است. با وجود اینکه در بیشتر دوران فوتبالی اش در پست دفاع راست به میدان رفته ولی اخیرا در هافبک میانی نیز به کار گرفته شده است. این توانایی بازی در پست های مختلف باعث شده تا او مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار بگیرد و حال ژاوی ابراز امیدواری کرد که او روزی به بارسا بپیوندد.

 

 

 

 

اسطوره اسپانیایی گفت:" من با پپ گواردیولا، سرمربی سابقم در بارسا راجع به کیمیچ صحبت می‌کردم. پپ می‌گفت «من بازیکنی دارم که می‌تواند در تمام پست ها بازی کند». من به او گفتم : «اسمش چیست؟» و او راجع به کسی به نام کیمیچ برایم صحبت کرد، راستش اسمش را هم نشنیده بودم. از آن زمان، وقتی با پپ صحبت می‌کنم، راجع به کیمیچ حرف می‌زنیم.

 

در حقیقت من او را به دقت دنبال می‌کنم. وقتی بازی او را تماشا کردم، متوجه شدم که بازیکن بزرگی خواهد شد و امروز هم این را می‌بینید. جاشوا آینده باشگاه بایرن و تیم ملی آلمان است و او واقعا می‌تواند در هر پستی بازی کند. به نظرم برای بارسا گزینه خیلی مناسبی است. در دوران فوتبالم، همیشه چشمم به دنبال بازیکنانی بوده که مناسب بارسلونا هستند. او می‌تواند بدون هیچ مشکلی در بارسا حضور یابد و کاملا مناسب تیم است. ولی بایرن تیمی هم سطح بارساست و خرید بازیکن از انها خیلی دشوار است."

نظر شما