شناسهٔ خبر: 30649892 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۰۰ نفر از همدان به مناطق عملیاتی خارک اعزام می‌شوند

R41405/P/S6,75/CT1

مسئول بسیج اردوئی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اعلام اینکه سال گذشته استان همدان در اقدامی جدید توانست با مشارکت در اردوهای راهیان نور دریایی ۴۰۰ نفر را به جزیره خارک اعزام کند، گفت: امسال نیز ۲۰۰ نفر را به این منطقه اعزام می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

حسن ترکمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با تشریح برنامه اعزام کاروان‌های راهیان نور استان همدان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 3 هزار و 326 نفر به استان کرمانشاه و 507 نفر به کردستان  اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه سهمیه استان در بخش دانش آموزی برای مناطق عملیاتی غرب در بخش خواهران 2 هزار و 370 نفر است، افزود: 3 هزار و 471 نفر از دانش آموزان خواهر نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

 مسئول بسیج اردوئی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزان پسر استان نیز با سهمیه 5 هزار و 529 نفر از 2 بهمن ماه آغاز شده و تا 17 این ماه نیز ادامه می‌یابد.

وی با اعلام اینکه سال گذشته سهمیه استان در بخش اعزام کاروان‌های راهیان نور 24 هزار نفر در نظر گرفته شده بود که ما توانستیم 30 هزار نفر را اعزام کنیم گفت: امسال برای استان سهمیه‌ای 20 هزار نفری تعیین شده است که با همکاری نهادهای متولی و مسئول در این عرصه امیدواریم این سهمیه نیز به صورت صددرصد محقق شود.

ترکمان با قدردانی از استانداری همدان برای ایجاد زیرساخت های مناسب جهت اسکان زائران در خرمشهر بیان کرد: ما توانستیم در این شهر خوابگاهی با ظرفیت 600 نفر و با بهترین امکانات را احداث کنیم، مجموعه‌ای که در طول سال آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌های عزیز است.

وی با تاکید براینکه تمرکز بر ثبت نام از خانواده‌ها برای اعزام به مناطق عملیاتی و کیفی سازی اردوها از جمله برنامه‌های ما در این دوره است مطرح کرد: خانواده‌هایی که می‌خواهند به صورت انفرادی یا با خودروهای شخصی خود به مناطق عملیاتی اعزام شوند می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌ها و ثبت نام، از امکانات در نظر گرفته شده به صورت رایگان و یارانه‌ای استفاده کنند.

 مسئول بسیج اردوئی سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: کاروان‌های راهیان نور در منطقه عملیاتی غرب از ارتفاعات بازی دراز، پادگان ابوذر، تنگه مرصاد، یادمان شهید بهشتی در 5 کیلومتری قصرشیرین و مرز باشماق در مریوان، در مناطق عملیاتی جنوب نیز از والفجر8، شلمچه، کربلای4، نهر خین، پادگان مسعودیان، معراج الشهدای اهواز، فتح المبین، طلائیه و هورالعظیم یادمان شهید هاشمی بازدید می‌کنند.

وی با اعلام اینکه سال گذشته استان همدان در اقدامی جدید توانست با مشارکت در اردوهای راهیان نور دریایی 400 نفر را به جزیره خارک اعزام کند، تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده افراد از این برنامه در نظر داریم امسال نیز 200 نفر را به این منطقه اعزام کنیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما