شناسهٔ خبر: 30649403 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جلسه مشترک باشگاه‌ ذوب آهن و شورای شهر فولادشهر

مسئولان باشگاه ذوب آهن در جلسه‌ای با حضور مسئولان شورای شهر فولادشهر حضور یافتند و در مورد مسائل مختلفی صحبت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه ذوب آهن، در آستانه شروع نیم فصل دوم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای تیم فوتبال ذوب آهن و ‌همچنین مسابقات فوتبال بانوان‌ لیگ برتر کشور جام کوثر عصر سه شنبه ۲۵ دیماه جلسه تعاملی شورای شهر فولادشهر و باشگاه ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

‌در این جلسه که از شورای شهرفولادشهر مصطفی زاده رئیس شورای شه‌، ‌کیانی‌، ‌باقری‌، ‌شاقوزایی، علی محمد لیموچی  و‌ خانم کنارنگ و از باشگاه ‌‌ذوب آهن اصفهان  ‌سعید آذری مدیرعامل‌، امین کریمیان معاون بازرگانی‌، محمد مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل‌، مجید ادیبی مدیر مجموعه‌های ورزشی‌، احسان بعیدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال بزرگسالان حضور داشتند.

طرفین در خصوص تعاملات دوطرفه‌، زیرساخت های ورزشی‌، جذب هواداران‌، اجرای برنامه‌های فرهنگی‌، جشن مشترک پنجاه سالگی شهر فولادشهر و باشگاه ذوب آهن و حضور بانوان در مسابقات تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در فولادشهر به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

‌در ابتدای جلسه‌ مصطفی‌زاده طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرعامل و مدیران ارشد باشگاه در شورای شهر فولادشهر‌، گفت: باشگاه ذوب آهن اصفهان با وجود مدیری پرانرژی وتوانمند همچون سعید آذری افتخارات زیادی را برای کشور و اصفهان و بخصوص شهر فولادشهر رقم زده است و تیمهای ذوب آهن همیشه جزو تیمهای پر افتخار کشور هستند. 

وی افزود: مایه افتخار است که ورزشگاه ذوب آهن اصفهان در فولادشهر است و مردم فولادشهر هم قدردان این حضور خواهند بود ما وشهرداری اماده هر گونه همکاری با باشگاه هستیم و درجلسه ای هم که با یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت بزرگ ذوب آهن داشتیم علاقه به این تعامل و همکاری را اعلام کردیم.

‌سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن نیز با تشکر از د‌عوت شورای شهر فولادشهر، گفت: شورای شهر و شهرداری فولادشهر از توان مدیریتی بسیار خوبی برخوردار هستند و فولادشهر با این مدیریت توانمند میتواند الگویی برای توسعه و پیشرفت شهری در سایر شهرها باشدشرکت بزرگ ذوب آهن اصفهان و پرسنل شریف ذوب آهن بیش از ۵۰ سال است که در این منطقه و شهر حضور دارند و فولادشهر هم اکنون با توجه به مسابقات  تیم ذوب آهن اصفهان بعنوان یک شهر و یک برند بین المللی شناخته می‌شود. ‌ امیدواریم با توجه به رسالت‌ها و مسئولیت‌های  اجتماعی باشگاه و شورا و شهرداری فولادشهر ارتباطات و تعاملات دو طرف بیش از پیش گسترش یابد.

‌در ادامه این جلسه محمد لیموچی نائب رئیس شورا‌، باقری عضو شورای شهر و خانم کنارنگ عضو شورا و  امین کریمیان معاون بازرگانی باشگاه‌، محمد مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل باشگاه ،مجید ادیبی مدیر مجموعه‌های ورزشی و احسان بعیدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال در خصوص تعاملات و برنامه‌های مشترک‌ سخنانی بیان کردند. 

در پایان این جلسه مقرر شد کارگروه مشترک دوطرف طی هفته آینده تشکیل و دفتر کانون هواداران باشگاه در فولاشهر تشکیل شود.

انتهای پیام/ا

نظر شما