شناسهٔ خبر: 30648429 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جهانبخش: هنوز معتقدم حق ما در بازی ۴ سال پیش مقابل عراق پیروزی بود

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همچنان فکر می‌کنم این حق ما بود که ۴ سال پیش در بازی مقابل تیم عراق پیروز شویم و مرحله بعد جام ملت‌ها صعود کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم باشگاهی برایتون انگلیس در مصاحبه‌ای با دوربین کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار حساس با تیم ملی عراق در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا درباره بازی ۴ سال پیش مقابل همین تیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ که با حذف تیم ایران از این مسابقات همراه بود گفت: در آن بازی اتفاقاتی افتاد و باعث شد ما در نیمه اول بازی ۱۰ نفره شویم و این موضوع کار را برای ما سخت کرد، اما با همان شرایط بازی بسیار خوبی مقابل تیم عراق انجام دادیم و همچنان هم فکر می‌کنم این حق ما بود که به مرحله بعد جام ملت‌ها صعود کنیم.

او در مورد آن دیدار ادامه داد:، اما فوتبال گاهی اوقات روی خوشش را نشان نمی‌دهد و ما بعد از آن بازی از تورنمنت حذف شدیم.

یکی از با ارزش‌ترین بازیکنان حاضر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در مورد این تورنمنت گفت: در این تورنمنت با تجربه بهتری وارد مسابقات شده ایم. حضورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و تجربه آن مسابقات به ما کمک فراوانی خواهد کرد.

جهانبخش در مورد تیم ملی فوتبال عراق گفت: تعدادی از بازیکنان تیم عراق که ۴ سال پیش مقابل آن حذف شدیم در این تورنمنت هم حضور دارند و می‌دانیم شاکله تیم شان به چه شکل است. این بار دیگر نمی‌خواهیم اشتباهی انجام دهیم و با تمرکز بالا وارد این بازی خواهیم شد حتی بهتر از سری قبل. امیدواریم بهترین نتیجه ممکن را در این بازی بدست آوریم.

بیشتر بخوانید:

 تیم‌ ملی ایران - عراق/ دیدار سخت یوز‌های ایرانی برای تداوم صدرنشینی

کاتانیچ: برانکو درباره تیم ملی ایران هیچ اطلاعاتی به من نداده است

حضور عضو هیئت رئیسه فدراسیون در تمرین تیم ملی ایران/ خنده ملی پوشان با شعار "یاشاسین اشکان"

انتهای پیام/

صحبت های جهانبخش با دوربین AFC

نظر شما