شناسهٔ خبر: 30646433 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فصل دوم «بچه مهندس» معمایی‌تر شده است

عباس جمشیدی‌فر بازیگر سریال «بچه مهندس» گفت: در فصل دوم سریال هرچه جلوتر می‌رویم، داستان معمایی‌تر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

عباس جمشیدی فر بازیگر نقش کریم در سریال «بچه مهندس»، درباره فصل دوم این مجموعه و کاراکتر طنزی که در آن ایفای نقش کرده است، به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: از همان مراحل نگارش این سریال نقش من خیلی طنز نبود؛ اما به مرور به دلیل شیرینی‌های کاراکتر و دیالوگ‌ها خود به خود به این سمت رفت. در فصل دوم هم به دلیل آنکه سن بچه های پرورشگاه بیشتر شد و از شیرینی دوران کودکی شخصیت ها فاصله گرفتیم، بخش طنز شخصیت کریم با نظر کارگردان بیشتر شد.

وی اظهار کرد: به دلیل آنکه در فصل دوم، رفت و برگشت‌ها به پرورشگاه بیشتر شده و بخش اعظمی از قصه خارج از پرورشگاه روایت خواهد شد، نقش دوستانی که در پرورشگاه هستند کمتر خواهد شد. به همین جهت قصه سریال در فصل دوم بیشتر به خارج از پرورشگاه خواهد رفت.

جمشیدی فر با اشاره به اینکه فصل دوم سریال داستانش متفاوت شده است، عنوان کرد: هرچه از قصه می‌گذرد، داستان معمایی تر می شود و آقای وارسته به عنوان نویسنده کار در دل داستان اصلی فیلم، بچه قصه های دیگری به کار اضافه کردند که روند روایت داستان  را بسیار جذاب خواهد کرد.

این بازیگر همچنین درباره کاراکتر محور بودن سریال بچه مهندس تصریح کرد: به نظرم سریال ما بیشتر قصه محور است تا کاراکتر محور؛ زیرا در کنار داستان جواد قصه های دیگری وجود دارند که کاملاً موازی با هم جلو می‌روند. به همین دلیل من اعتقاد دارم نه تنها فصل اول بلکه فصل دوم سریال بچه مهندس نیز کاراکتر محور نیست و قصه در اولویت سریال قرار دارد.

جمشیدی فر در پایان درباره سریال جدید خود اظهار کرد: در حال حاضر مشغول تصویربرداری سریال «آخر خط» به کارگردانی علیرضا مسعودی هستیم. آن طور که اطلاع دارم قرار است برای ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما  پخش شود. در این سریال من به همراه علی صبوری (کمدین خندوانه) نقش‌های اصلی این سریال را ایفا می کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما