شناسهٔ خبر: 30640246 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عیار اصلی تیم ملی ایران امشب مشخص می‌شود/ قدوس‌ نشان داد سطح بازی‌اش بالاتر از آسیا است/ با اختلاف 2گل عراق را شکست می‌دهیم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: عراق از دو تیم دیگر گروه قدرتمندتر است و آنها هم توانسته‌اند دو تیم دیگر را مانند ملی‌پوشان ما شکست بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهنام ابوالقاسم‌پور، پیشکسوت فوتبال ایران، درباره آخرین وضعیت تیم ملی و دو بازی این تیم مقابل تیم‌های یمن و ویتنام به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه تیم ملی در این دو دیدار خیلی خوب و روان بازی کرده است و توانسته با اقتدار به مرحله بعدی صعود کند.

وی درباره بازی امشب تیم ملی مقابل عراق نیز عنوان کرد: اگرچه تیم ملی بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته ولی هنوز مقابل یک تیم قدرتمند آسیایی قرار نگرفته است، معتقدم عیار اصلی تیم ملی امشب مشخص می‌شود و عراق هم از روزهای اوج خود فاصله دارد و فکر می‌کنم می‌توانیم حداقل با اختلاف 2گل این تیم را شکست بدهیم. به هرحال عراق از دوتیم دیگر گروه قدرتمندتر است و توانسته‌اند دوتیم دیگر را مانند ملی‌پوشان ما شکست بدهند و شاهد بازی جذاب و حساسی خواهیم بود.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به تغییرات صورت گرفته از سوی کی‌روش در بازی دوم، خاطرنشان کرد: از تفکرات کی‌روش باخبر نیستیم ولی تیم ملی این قابلیت را دارد که در هر بازی از یک روش استفاده کند و کی‌روش به بهترین شکل از مهره‌های در اختیارش بازی می‌گیرد.

ابوالقاسم‌پور درباره حریفان جدی ایران در مسابقات گفت: تیم‌های عربستان و ژاپن در این رقابت‌ها با نظم خوبی بازی کردند و استرالیا و کره هم تیم‌های بدی نبودند اما عربستان و ژاپن قوی‌تر هستند.

اودرباره بهترین بازیکنان تیم ملی در دو بازی اخیر عنوان کرد: همه بازیکنان خوب بازی کردند اما به نظرمن بیرانوند، طارمی، سردار، ابراهیمی و دژاگه خوب بودند و سامان قدوس هم نشان داد سطح بازی‌اش بالاتر از آسیاست.

نظر شما