شناسهٔ خبر: 30639594 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کره و ژاپن هم در جام ملت‌ها با کیفیت بازی نکردند

بگوویچ: در قرن ۲۱ صحبت از جادوگری خجالت‌آور است/۶ تیم مدعی قهرمانی در آسیا هستند

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت:‌در قرن ۲۱ صحبت از جادوگری در فوتبال خجالت‌آور است.

صاحب‌خبر -

وینگو بگوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار حساس روز پنج‌شنبه با مس کرمان در لیگ دسته اول گفت:  برای تیم مس کرمان احترام زیادی قائل هستم این تیم در زمانی حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کرده است. اما با وجود این احترام با اعتماد به نفس کامل به کرمان سفر می‌کنیم و امیدوارم بازی جوانمردانه و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم و هواداران از دیدن این بازی لذت ببرند و هر تیمی که شایسته است به پیروزی برسد. هیچ محروم و مصدومی هم برای این مسابقه نداریم و کاملاً آماده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد انتشار خبر عقد قرارداد با یک جادوگر به درخواست یک سرمربی در لیگ یک گفت: واقعاً در قرن ۲۱ صحبت کردن در مورد جادوگری در فوتبال خجالت‌آور است. من یک مربی کاملاً جدی و حرفه‌ای هستم و حتی به این مسائل فکر هم نمی‌کنم و اصلاً نمی‌خواهم به آن توجهی داشته باشم.

وی در مورد دیدار ایران و عراق که ساعت ۱۹:۳۰ امشب برگزار می‌شود‌، افزود: قطعاً می‌دانید که من یکی از هواداران تیم ملی ایران هستم ایران کشور دوم من محسوب می‌شود و امیدوارم با عنوان سرگروه به دور بعد برسد این مسابقه هیچ اهمیتی برای دو تیم ندارد و ایران و عراق به دور بعد صعود کرده‌اند و فقط برای پرستیژ و سرگروهی نتیجه بازی مهم می‌شود امیدوارم این بازی با پیروزی ایران به پایان برسد.

بگوویچ در مورد اینکه پیش از این گفته بود استرالیا کیفیت فوتبالش در جام ملت‌ها تفاوت زیادی با جام جهانی داشته است، گفت: استرالیا در یکی دو بازی اخیر بهتر شد اما این تیم با جام جهانی فاصله بسیاری دارد در بازی شب گذشته مقابل سوریه هم سوریه فرصت‌های گلزنی زیادی را به دست آورد ضمن اینکه باید بگویم از تیم‌های کره و ژاپن هم چیز خاصی ندیدیم و بهترین و با کیفیت‌ترین فوتبال را ایران، عربستان و قطر به نمایش گذاشته‌اند. با این حال تصور می‌کنم جام متعلق به یکی از این شش کشور باشد. البته اردن را باید شگفتی‌ساز جام بدانیم ولی رقابت برای قهرمانی بین این شش تیم خلاصه خواهد شد.

وی در مورد اینکه تصور می‌کند کدام تیم در فینال مقابل ایران قرار بگیرد، گفت: صحبت از حضور در فینال آسان است  اما برای رسیدن به این مرحله باید سخت کار کرد و این اتفاق بزرگی است. به نظر من شاید برخی از تیم‌های مدعی انرژی خود را برای مرحله بعدی گذاشته‌اند و در دور دوم شرایط بهتری پیدا کنند. پیش‌بینی فوتبال هم بسیار سخت و دشوار است. مثلاً  بازیکن باشگاه تاتنهام تیم کره جنوبی به تازگی به کره جنوبی اضافه شده و قطعاً با حضور او کره تیم با کیفیت‌تری خواهد شد. شاید باید بازی‌های دور دوم را بهتر نگاه کنیم جایی که رقابت‌ها جدی‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما