شناسهٔ خبر: 30639314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر خبر داد؛

احداث بزرگترین پارک ساحلی گردشگری جنوب استان بوشهر در نخل تقی

بوشهر - مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: بزرگترین پارک ساحلی و گردشگری جنوب استان بوشهر در بندر نخل تقی در حال اجراست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بردستانی عصر سه‌شنبه در بازدید از مجموعه گردشگری ساحلی بندر نخل تقی اظهار داشت: پارک ساحلی گردشگری خلیج فارس در بندر نخل تقی با مساحت ۱۵ هکتار در دست اجراست و انتظار داریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

 وی با بیان اینکه این پارک گردشگری یک ظرفیت مناسب توریستی است افزود: پارک گردشگری خلیج فارس یک فضای منحصر به فرد در ساحل سازی شهری است که با کیفیت بالایی در دست اجراست.

 مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: تمامی زیر ساخت‌های لازم برای رفاه حال مردم در این مجموعه گردشگری ساحلی پیش بینی شده است.

 بردستانی گفت: فضاهای خوبی در این پارک پیش‌بینی شده که جاده سلامت، پیست و ایستگاه دوچرخه، آلاچیق‌های متعدد و زیرساخت‌های لازم برای احداث رستوران و کافی شاپ و سایر ملزومات مردم از آن دسته است.

 وی از راه‌اندازی مجموعه بازی‌های آبی در پارک گردشگری نخل تقی خبر داد و گفت: برای افزایش نشاط و استفاده بهینه مردم از این فضا تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

 شهردار نخل تقی نیز از پیشرفت ۷۰ درصدی پارک ساحلی خلیج فارس نخل تقی خبر داد و اظهار داشت: از همه ظرفیت‌های موجود برای تکمیل این پارک استفاده می‌کنیم و تا قبل از آغاز نوروز این مجموعه گردشگری به بهره‌برداری می‌رسد.

سید احمد علمداری افزود: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه هزینه می‌شود و امیدواریم که گردشگران و مسافران نوروزی استفاده لازم را از این مجموعه گردشگری، تفریحی و رفاهی ببرند.

نظر شما