شناسهٔ خبر: 30638728 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

مصدومیت‌های مشکوک و عجیب ستاره‌های رئال مادرید!

امیر دریکوند / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | رئال مادرید در فصل جاری بسیاری از ستاره‌های خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته است تا شایعه‌هایی مبتی بر در جریان بودن یک توطئه بزرگ در سانتیاگو برنابئو مطرح شود.

صاحب‌خبر -

ورزش 11  - وضعیت باشگاه رئال مادرید اصلاً توجیه‌پذیر نیست، مشخص نیست که در تمرینات این تیم بزرگ چه اتفاقاتی رقم می‌خورد که هیچ بازیکنی از ترکیب اصلی قوهای سپید نتوانسته از چنگ مصدومیت بگریزد و بدون مصدومیت فصل را پشت‌سر بگذارد! این مسئله نیز به طرزی جالب از دید مدیران باشگاه به دور مانده است تا هیچ‌کس به آن نپردازد، اما واقعاً مشکل اصلی رئالی‌ها در این مصدومیت‌های پرتعداد چیست؟!

 

آماده‌سازی و تمرینات متفاوت 3 مربی

تمرینات رئال مادرید

 

رئال مادرید فرصت مناسبی را در تابستان گذشته برای آماده‌سازی ستاره‌های خود نداشت، ستاره‌های رئال مادرید آخرین برنامه‌های آماده‌سازیشان را زیر نظر زیدان دنبال کرده بودند و بسیاری از آنها در اردوهای پرفشار تیم ملی‌شان پس از یک فصل توأمان با فشار، حاضر شده بودند تا در رقابت‌های جام جهانی حضور پیدا کنند؛ پس از پایان جام بیست و یکم، خولن لوپتگی که هیچ شناختی را از شرایط مادریدی‌ها نداشت به یکباره وارد باشگاه شد و با سهل انگاری در وضعیت بازیکنان، فصل را آغاز کرد و در نیمه راه با حکم اخراجش روبرو شد تا این‌بار سکان باشگاه به دست سانتیاگو سولاری بیُفتد که نحوه تمریناتش زمین تا آسمان با لوپتگی متفاوت بود تا انعطاف بازیکنان تحت الشعاع قرار بگیرد و بسیاری از ستاره‌ها دچار کلافگی و سردرگمی شوند!

 

کادر پزشکی سهل انگار

گرت بیل و کادر پزشکی

 

رئال مادرید طی چند فصل اخیر 2بار کادر پزشکی خود را تغییر داده است، کادری که ابتدا تحت هدایت خواکین مس و پس از آن با مدیریت نیکو میهیچ کارش را دنبال کرد و هرگز پاسخگوی مصدومیت‌های پرتعداد بازیکنان بزرگ رئال مادرید نبود. شاید باور کردنی نباشد، اما طی 6 ماه گذشته گرت بیل، تونی کروس، وینیسیوس جونیور، مارسلو، رافائل واران، سرخیو راموس، دنی کارواخال، کاسمیرو، تیبو کورتوا، کریم بنزما، خسوس وایخو، مارکو آسنسیو، ماریانو دیاز، یورنته درگیر مصدومیت شده‌اند! مسئله‌ای که بدون شک اتفاقی نیست و تاثیر گرفته از مراقبت‌های پزشکی باشگاه نیز هست.

 

پنهان شدن پشت نقاب مصدومیت!

مارکو آسنسیو

 

شاید این ادعا با منطق همسو نباشد، اما برخی نزدیکان باشگاه رئال مادرید مدعی می‌شوند که بازیکنان بزرگ تیم به نوعی قصد به میدان رفتن را در بحران فعلی ندارند و به بهانۀ مصدومیت از ترکیب اصلی کنار می‌روند! مسئله‌ای که به طرزی عجیب در ارتباط با مارکو آسنسیو مرتبط است! ستاره‌ای که غیبتش بسیار مشکوک بود و پس از پرس‌وجوهای پرتعداد باشگاه مجبور شد تا به بهانه مصدومیت به نوعی، خلاء او را پوشش دهد! اما او به‌راستی این روزها دقیقا کجاست؟! آیا دیگر ستاره‌های رئال مادرید نیز به تبعیت از این الگو خود را مصدوم معرفی کرده‌اند؟!

 

 

بهانه ای به نام: فشار تورنمنت‌ها!

بازیکنان رئال مادرید

 

رئال مادرید همان فشاری را در فصل جاری متحمل می‌شود که بارسلونا و اتلتیکو مادرید نیز آن را متحمل شده‌اند، اگر رقابت‌‌های جام جهانی را هم دخیل در این مصدومیت‌ها بدانیم، به عبارتی دیگر باید گفت که رئالی‌ها به نسبت تعداد بازیکن ملی پوش در شرایط برابر و حتی بهتری نسبت به رقبای بزرگ خود برخوردار بود؛ سوای بر کریم بنزما، 10 بازیکن ترکیب اصلی رئالی‌ها در جام جهانی حضور داشتند، این در حالی است که تمام بازیکنان ترکیب اصلی و اتلتیکو مادرید و بارسلونا در جام جهانی حضور داشتند و فشاری سخت‌تر از مادریدی‌ها را تجربه کردند، اما چرا بازیکنان آنها درگیر چنین وضعی نشدند؟! در رقابت‌های کوپا دل‌ری، لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا نیز این سه تیم دقیقاً از یک شرایط مشابه برخوردار بوده‌اند و فاصله زمانی برگزاری بازی‌ها هرگز به سود یا به ضرر هیچکدام از این سه تیم نبوده است! پس هیچ بهانه‌ای به معنای فشار تورنمنت نمی‌تواند توجیه‌گر این وضع بد امروز بازیکنان رئال مادرید شود!

نظر شما