شناسهٔ خبر: 30638427 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

حوادث جـــهان

مریخ بار دیگر خبر ساز شد با انتشار تصویر چهره حکاکی شده یک زن بر سطح سنگی در مریخ بار دیگر این سیاره خبر ساز شد.

صاحب‌خبر -
 
 
 
 
 
به‌گزارش میرر، به عقیده محققان یوفو این تصویر می‌تواند گو یای وجود موجودات فرا زمینی بر سیاره مریخ باشد.تصویر حکاکی شده شبیه به هنرهای بین النهرین در ایران و عراق است که بر دیوارهای این مناطق کشیده می‌شود.
اندازه نقاشی 3.4 کیلومتر بوده و بیشتر شبیه به یک زن است که توسط موجودات فرا زمینی به وجود آمده است.
 
مسمومیت دانش آموزان کانادایی
 
43 دانش‌آموز ابتدایی یک مدرسه در مونترال کانادا به‌ دلیل نشت گاز سمی راهی بیمارستان شدند.
به‌گزارش اسپوتنیک، رئیس آتش‌نشانی اعلام کرد که به‌دلیل نقص در سیستم گرمایشی مدرسه گاز منوکسید کربن در کلاس‌ها نشت کرده و باعث مسمومیت دانش‌آموزان شده است. سخنگوی آتش‌نشانی بیان کرد که کودکان مسموم به بیمارستان‌های مونترال و ویکتوریا منتقل شدند.
 
کمک پسر نیکوکار به گرسنگان
 
پسر 12 ساله انگلیسی به بی‌خانمان‌های کمبریج غذا می‌دهد. به گزارش گوود نیوز، «لیام هانون» می‌گوید این کار باعث خوشحالی و شاد کردن مردم بخصوص بی‌خانمان‌ها می‌شود. این پسر با کمک پدر و مادرش تاکنون موفق شده به 2 هزار نفر از قشر آسیب پذیر کمبریج غذا داده و شکمشان را سیر کند. پدر لیام نیز تصمیمات پسر جسورش را یک افتخار خوانده که باعث سرافرازی وی شده است. 
 
 
9 کارگر قربانی  رانش زمین
 
رانش زمین در منطقه «اپرکوهستان» پاکستان منجر به کشته شدن ۹ کارگر شد.
به‌گزارش جیو، رانش زمین در بزرگراه «قراقرم» واقع در منطقه «اپر کوهستان» پاکستان منجر شد تا یک خودرو همراه با ۱۳ سرنشین که همگی کارگر بودند، زیر آوار دفن شوند.
اجساد ۹ نفر از این افراد از زیر آوار بیرون کشیده شد.
 
   
 
سقوط کودک به چاه 106 متری
 
 
امدادگران اسپانیایی عملیات ویژه خود را برای نجات کودک 2 ساله‌ای که در چاه 106 متری سقوط کرده بود آغاز کردند.
به‌گزارش دیلی میل، این پسر بچه به همراه والدین خود در حال بازی در دشت مالاگا بوده که ناگهان درون یک چاه سقوط کرد.
گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد برای نجات این کودک بیش از 100 آتش‌نشان، پلیس و کوهنورد در ناحیه کوهستانی «جولین» وارد عمل شدند تا این کودک را نجات دهند.
سخنگوی آتش‌نشانی نیز اعلام کرد که جست‌و‌جوها تا زمان پیدا کردن کودک ادامه خواهد داشت. 
 
شباهت خواننده افغان با آقای نخست وزیر
 
یک جوان افغان به‌دلیل شباهت بسیار به نخست‌وزیر کانادا در کشورش مشهور شده است.
به‌گزارش یورونیوز، عبدالسلام مفتون، خواننده افغان می‌گوید که مردم متوجه شباهت زیاد او به جاستین ترودو شده‌اند و خودش تا پیش از این اصلاً نخست‌وزیر کانادا را نمی‌شناخته است.
عبدالسلام که از شرکت‌کنندگان موفق در برنامه «ستاره افغان» تلویزیون طلوع افغانستان است، با شباهت عجیبی که به ترودو دارد، شهرت دو چندانی یافته است. او که ۲۹ سال دارد برای نخستین بار از زبان یکی از داوران برنامه ستاره افغان نام جاستین ترودو را شنیده است. قیس الفت، داور کانادایی و افغان‌تبار در آن برنامه گفته بود: «او شبیه نخست‌وزیر ماست. صدایش بسیار راضی‌کننده است و نبوغ خدادادی آوازخوانی دارد. او می‌تواند جاستین بیبر ما بشود.»
 
اجاره خانه برای گربه‌ها
 
 
مرد امریکایی برای گربه‌های دخترش یک خانه 1500 دلاری اجاره کرد. به‌گزارش گوود نیوز، این مرد گفته که نمی‌تواند گربه‌های دخترش را در آپارتمان خود نگه دارد به همین خاطر تصمیم گرفته تا آپارتمانی برای گربه‌ها اجاره کند. «تروی» 43 ساله می‌گوید دو گربه دخترش به همراه وی به آپارتمان نقل مکان کردند تا مزاحم آنها نباشند.
 
بازداشت والدین شکنجه گر
 
پدر و مادر انگلیسی که پسر 4 ماهه‌شان را کتک زده بودند به جرم رفتار وحشیانه و خشونت‌آمیز بازداشت شدند.
به‌گزارش میرر، این زوج که اهل ساسکس هستند باعث شکستگی استخوان‌های نوزاد شدند.
سخنگوی پلیس اسکاتلندیارد بیان کرد که پسر 4 ماهه درد و رنج زیادی را متحمل شده و اکنون تحت مراقبت سازمان حمایت از کودکان قرار دارد.
 
شکلات های دردسرساز
 
واژگونی کامیون حامل شکلات در جاده آریزونا در امریکا باعث تصادف و ترافیک در این جاده شد. به‌گزارش دیلی میل، شکلات‌ها متعلق به شرکت «نویلی وونکا» بوده که در جاده‌ای بین ایالتی دچار حادثه شد.
«بارت گریوز» افسر پلیس در این باره گفت:«کامیون حامل 40 هزار پوند – 18 هزار کیلوگرم- شکلات بوده است که واژگونی‌اش سبب شده تا پاکسازی جاده ساعت‌ها زمان ببرد.»
 

کلمات کلیدی

مریخ بار دیگر خبر ساز شد

مسمومیت دانش آموزان کانادایی

کمک پسر نیکوکار به گرسنگان

نظر شما