شناسهٔ خبر: 30637382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شیراز میزبان همایش مهندسی حمل و نقل و ترافیک

نخستین همایش مهندسی حمل و نقل و ترافیک در شیراز برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجتبی زوربخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: نخستین همایش ملی مهندسی حمل ونقل و ترافیک با رویکرد توسعه مبتنی بر سیستم‌های حمل ونقل انسان محور و عمومی در ۲۸ بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: از محور‌های این همایش، سیستم‌های حمل ونقل هوشمند، برنامه ریزی حمل ونقل و شهرسازی، مدیریت یکپارچه سیستم‌های حمل و نقل، قوانین و مقررات و آموزش ترافیک، ایمنی و مهندسی ترافیک، حمل و نقل و توسعه پایدار و اقتصاد حمل و نقل است.

زوربخش ادامه داد: در نخستین همایش ملی «مهندسی حمل و نقل و ترافیک» اساتید برجسته حوزه حمل و نقل و مدیران ارشد کشوری، استانی و شهری حضور دارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز دریافت نظرات وایده‌های برتر و کاربردی درزمینه حمل ونقل را از اهداف برگزاری این همایش اعلام و اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش ملی مهندسی حمل و نقل و ترافیک، نوزدهم بهمن ماه است.

زوربخش گفت: این همایش یک روزه در دو بخش همایشی و کارگاهی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای شرکت و ارسال مقاله می‌توانند به نشانی اینترنتی www.shirazconference.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/م

برگزاری همایش مهندسی حمل و نقل و ترافیک

برچسب‌ها:

نظر شما