شناسهٔ خبر: 30637232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

محمد فولادی مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بندرخمیر شد

ظهر امروز طی مراسمی با حضور مسئولان آموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از فرهنگیان شهرستان بندرخمیر از زحمات حسین داودی نژاد قدردانی شد و محمد فولادی به عنوان مدیر جدید این شهرستان معرفی گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بندرخمیر، این مراسم که در مکان کانون رشد آموزش و پرورش برگزار شد با حضور علیرضا باقری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، علی ایرازه رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان، جمعی از معتمدین محلی و معلمان بندرخمیر بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه انتصاب ها در آموزش و پرورش فراجناحی و به دور از گرایش های سیاسی است گفت: برای رشد آموزش و پرورش باید شاهد همراهی و تعامل همه فرهنگیان استان با هم باشیم.

علیرضا باقری افزود: در دستگاه تعلیم و تربیت هیچ معلمی نیست که حرفی را به دانش آموزان نیاموخته باشد و هیچ مسئولی هم نیست که بدون ارائه عملکرد مثبت و تلاش در راه خدمات دهی به جامعه فرهنگیان باشد.

وی با اشاره بر عملکرد حسین داودی نژاد در شهرستان بندرخمیر و کارنامه مثبت وی نیز گفت: رضایت عمومی فرهنگیان و همچنین رشد شاخص های آموزش و پرورش و ارتقای مدیریت آموزشگاهی همراه با مهربانی و صمیمیت از ویژگی های قابل تحسین مدیر پیشین آموزش و پرورش این شهرستان است.

به گفته ی باقری، مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان نیز از مدیران تلاشگر و مجرب استان است که کارنامه مدیریتی خوبی در فعالیت پیشین خود دارد.

در این مراسم حسین داودی نژاد نیز با قدردانی از همراهی فرهنگیان و مسئولان این شهرستان در زمینه همکاری و تعامل با برنامه های آموزش و پرورش گفت: به همت همه فرهیختگان این شهرستان، مدیران مدارس و معلمان نتایج خوبی در زمینه کنکور، جشنواره های علمی و فرهنگی و همچنین رشد کمی و کیفی آموزش در مدارس شاهد بودیم که تحقق آن نشان از توجه مردم شهرستان به مقوله آموزش و پرورش است.

وی از فرهنگیان شهرستان خواست مدیر جدید را یاری دهند و با همفکری برای سرعت رشد آموزشی و علمی این شهرستان تلاشی مضاعف داشته باشند.

محمد فولادی مدیر جدید آموزش و پرورش نیز با قدردانی از اعتماد مدیر کل و فرهنگیان شهرستان نسبت به خود گفت: نگاهم به آموزش و پرورش تک بعدی نیست و آنچه در سند  بنیادین تاکید شده مبنی بر سلامت، سیاست و ابعاد اجتماعی و تربیت معنوی و دینی به همراه رشد علمی به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

وی استفاده از ظرفیت نخبگان و پیشکوستان فرهنگی این شهرستان را برای رشد مسایل تعلیم و تربیت یک ضرورت خواند و تصریح نمود: استفاده از خرد جمعی و مشارکت عمومی زیر بنای تحول و توسعه در آموزش و پرورش است.

گفتنی است محمد فولادی از فرهنگیان با سابقه استان هرمزگان است که مدیریت آموزش و پرورش سیریک را نیز در کارنامه خود دارد.

نظر شما