شناسهٔ خبر: 30636984 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

سرمربی تیم ملی عراق: از ایران نمی‌ترسیم/ مقابل ایران برای برد به میدان می‌رویم

سرچکو کاتانتس، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق از آمادگی تیمش برای رویارویی با ایران گفت و اینکه هراسی از رویارویی با شاگردان کارلوس کی‌روش ندارند.

صاحب‌خبر -

سرچکو کاتانتس، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق از آمادگی تیمش برای رویارویی با ایران گفت و اینکه هراسی از رویارویی با شاگردان کارلوس کی‌روش ندارند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، سرمربی تیم ملی عراق در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملتهای ۲۰۱۹ آسیا گفت: تاکنون ۶ امتیاز گرفته‌ایم و صعودمان قطعی شده است. به همین دلیل دیدار با ایران بازی خیلی خاصی نیست. با این حال مقابل ایران برای برد به میدان می‌رویم. خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم و می‌خواهیم بازی خوب‌مان را انجام دهیم.
وی در واکنش به اظهارنظر خبرنگار عراقی که برای برد تیمش آرزوی موفقیت کرد، گفت: تیم ایران در دو بازی گذشته خوب بوده است. آنها بازی به مراتب خوبی انجام می‌دهند. بازی فردا برایمان دشوار است چرا که آنها تیم خوبی هستند. خیلی از تیمها شبیه به هم هستند. بازی فردا سخت است و قطعاً بازی فشرده‌ای را خواهیم دید.
سرمربی عراق در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در بازی فردا به فکر کسب امتیاز و برد هستید یا انرژی خود را برای مرحله بعد نگه می‌دارید؟، تصریح کرد: برای ما خیلی مهم است که بتوانیم فردا بازی خوبی انجام دهیم. پس از بازی فردا به این فکر می‌کنیم که با بقیه تیمها چطور بازی کنیم. دنبال این هستیم که خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.
کاتانتس در پاسخ به این پرسش که آیا شما از ایران می‌ترسید و این در حالی است که خبرنگاران شما می‌گویند فردا قطعاً پیروز می‌شوید، گفت: نه، من نمی‌ترسم و همه چیز فردا مشخص می‌شود. فردا بازی عادی و خوب خودمان را انجام می‌دهیم؛ اینکه چند درصد می‌توانیم برنده شویم بستگی به عملکردمان دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال عراق درباره دوستی‌اش با برانکو ایوانکوویچ و صحبتهای او گفت: من صحبتهایش برانکو را نشنیدم و تمام تمرکزم را برای بازی گذاشته‌ام. هیچ صحبتی هم با برانکو برای بازی فردا نکرده‌ام. او دوست من است، اما دلیلی ندارد با او درباره این بازی صحبت کنم؛ من تمرکزم را روی بازی گذاشته‌ام.
کاتانتس درباره صحبتهایی که درباره بازی فردا می‌شود، عنوان کرد: من تمرکزم را روی بازی گذاشته‌ام. این تیم در جام جهانی خیلی خوب بازی کرد. من بازیهای جوانمردانه این تیم را دیدم. ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد. این فوتبال است و ما می‌خواهیم فردا بازی خوبمان را انجام دهیم. می‌خواهیم بهتر از آنها باشیم. تلاش می‌کنیم مقابل تیمی که بازیکنان خوبی دارد، نتیجه بگیریم. بازیهای قبلی این تیم را دیده‌ و اطلاعات کافی کسب کرده‌ایم.
وی درباره اینکه دفاع تیم ملی عراق خوب نیست، یادآور شد: من با شما موافق نیستم. مقابل ویتنام یک گل به خودی داشتیم. گلی که ما خوردیم اشتباه فردی بود اما شما در بازی با یمن دیدید که خوب بازی کردیم و توانستیم موفق شویم.
سرمربی عراق در پاسخ به این پرسش که آیا برایش تفاوتی دارد تیمش به عنوان تیم اول یا دوم به مرحله بعد صعود کند، گفت: خیر، برای ما فرقی نمی‌کند. برابر هر تیمی در مرحله بعد با توجه به شناختی که از تیمم دارم برنده خواهیم شد و به مرحله بالاتر صعود می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در پاسخ به این پرسش که شما ۲ بازیکن به نام طارق همام و بشار رسن در لیگ ایران دارید،‌ آیا این بازیکنان اطلاعاتی از فوتبال ایران در اختیار شما قرار داده‌اند و آیا نمی‌ترسید شناختی که بازیکنان ایران از این دو هافبک عراقی دارند باعث شود تا آنها را در میانه میدان کنترل کنند؟، تصریح کرد: من با طارق در این مورد صحبت کردم و او همه چیز را به من گفته است. ما در مورد بازی فردا با یکدیگر صحبت کرده‌ایم‌ البته ما همیشه با هم حرف می‌زنیم، فقط زمانی که خواب هستیم و استراحت می‌کنیم با هم صحبت نمی‌کنیم (با خنده).

نظر شما