شناسهٔ خبر: 30636897 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

جنبش مردمی شبه جزیره عربستان:

قدرت آل سعود در برابر هفت شهید عربستانی فرو می ریزد

حوزه/ به مناسبت گذشت یک هفته از شهادت هفت تن از جوانان استان قطیف عربستان در پی هجوم وحشیانه نیرو های آل سعود به شهرک ام الحمام، کمیته جنبش مردمی شبه جزیره عربستان این جنایت و ایجاد رعب و وحشت میان ساکنین این منطقه و تجاوز به اموال آنان را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت گذشت یک هفته از شهادت هفت تن از جوانان استان قطیف عربستان در پی هجوم وحشیانه نیرو های آل سعود به شهرک ام الحمام، کمیته جنبش مردمی شبه جزیره عربستان این جنایت و ایجاد رعب و وحشت میان ساکنین این منطقه و تجاوز به اموال آنان را محکوم کرد.

این کمیته در بیانیه خود گفت: تنها چیزی که در حافظه تاریخ می ماند، دستاورد آزادگان و قهرمانانی است که با سیاست زور و استبداد مخالفت کردند. این قدرت های ظالم با شیوه مستبدانه خود می خواهند چرخ زمان را به عقب ببرند تا با ابزار سرکوبگرانه امنیتی و نظامی خود، بر کشور مسلط شوند.

جنبش مردمی شبه جزیره افزود: هفته گذشته شش تن از اهالی قطیف شهید و یک تن به شدت مجروح شد که اسامی آنان محمد حسین الشبیب، عبد المحسن طاهر الاسود، عمار ناصر ابو عبدالله، علی حسن ابو عبدالله، عبد المحسن عبد العزیز ابو عبد الله، یحیی زکریا آل عمار و عادل جعفر تحیفه است.

این جنبش تاکید کرد: این مجاهدین زمانی که دیگران در برابر حق گویی سکوت کردند، حرف خود را زدند و در برابر نیرو هایی که سلاح به دست داشتند ایستادند، امّا این نیرو ها از مقابله با تعداد کمی از جوانانی که علاقه ای به زندگی در سایه حاکم ظالم و فاسد نداشتند، ناتوان ماند و نتوانست به خواسته خود برسد.

در این بیانیه آمده است: مجاهدین بارها طعم شکست را به نیرو های آل سعود چشانده بود و آنان نیرو های خود را وادار به عقب نشینی کردند. آن ها این بار مثل هجوم های قبلی اقدام به رقصیدن نکردند؛ همچنان که در ویرانی محله المسوره در شهرک العوامیه این کار کردند.

قدرت آل سعود در برابر هفت شهید عربستانی فرو می ریزد

جنبش شبه جزیره عربستان تاکید کرد: این شهدا جوانانی برجسته از جنبش مردمی شبه جزیره بودند که جان خود را بر کف دست خود گذاشتند و نه خانه ای داشتند و نه پادگانی، وطن عرصه مبارزه آنان بود و چشمشان در برابر دشمن ترسو بیدار بود. قدرتی که فرزندان آل سعود به آن می نازند در برابر این هفت جوان شهید فرو می ریزد.

این جنبش در پایان اشاره کرد: اگر بار دیگر هجوم بیاورند، جوانانی دیگر همچون این شهدا آماده و منتظر هستند. ما به عنوان کمیته جنبش مردمی شبه جزیره عربستان تسلیم نمی شویم و آل سعود بداند که ملت ما قهرمانانی از این دست دارد که به پیروزی برسد و خواری و ننگ برای قاتل انسان های بی گناه است.

نظر شما