شناسهٔ خبر: 30636642 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مصدومیت شدید «هری کین» تایید شد

تهران- ایرنا- باشگاه تاتنهام ضمن تایید خبر مصدومیت «هری کین» ستاره خود را از ناحیه رباط قوزک پای راست تایید و زمان بازگشت وی به تمرینات را ماه مارس اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تارنمیا رسمی باشگاه تاتنهام روز سه شنبه نوشت: کین 25 ساله در جریان بازی روز یکشنبه این تیم مقابل منچستریونایتد که در نهایت با نتیجه 1 بر صفر به سود شیاطین سرخ پایان یافت، با مصدومیت از ناحیه قوزک پای راست در دقایق پایانی بازی لنگ لنگان زمین بازی را ترک کرد.
تورم شدید ناحیه آسیب دیده در ابتدا مانع از بررسی و ارزیابی کامل میزان مصدومین کین بود اما آنها امروز خبر مصدومیت شدید وی را تایید کردند.
این چهارمین سال متوالی است که کین از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت می شود؛ مصدومیتی که برای تاتنهامی که در حال حاضر «سون هیونگ مین» ستاره کره ای خود را که اخیرا برای حضور در بازی های جام ملت های 2019 آسیا، انگلیس را به مقصد امارات متحده عربی ترک کرده است، خبر بسیار نگران کننده ای محسوب می شود.
در صورتی که کین تا ماه مارس به تمرینان باز نگردد، بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس مقابل چلسی را که طبق برنامه 24 ژانویه در استمفورد بریج برگزار می شود و همچنین جدال آنها در لیگ برتر جزیره را از دست خواهد داد.
علاوه بر این، در صورت ادامه داد بودن مصدومیت، کین بازی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بورسیا دورتموند را نیز از دست می دهد.
ورزشی**3991**1908

نظر شما