شناسهٔ خبر: 30636277 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یک معجزه ایران و فلسطین را به هم می‌رساند

تیم‌های ملی فوتبال ایران و فلسطین با طی شدن شرایطی خاص به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های دور پایانی گروه دوم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عصر امروز (سه شنبه) برگزار شد و در نهایت تیم ملی فوتبال استرالیا با برتری ۳ بر ۲ مقابل تیم ملی فوتبال سوریه ۶ امتیازی شده و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

همچنین در دیگر بازی این گروه هم تیم ملی فوتبال اردن که پیش از این صدرنشینی اش در گروه B و صعودش به مرحله یک یک هشتم نهایی این رقابت‌ها قطعی شده بود مقابل تیم ملی فوتبال فلسطین به تساوی بدون گل دست یافت تا شاگردان نورالدین علی در تیم فلسطین ۲ امتیازی شده و با قرار گرفتن در رتبه سوم گروه همچنان به حضور در جمع ۱۶ تیم برتر جام ملت‌های آسیا امیدوار بمانند.

البته فلسطین برای تحقق این امر نیاز به حالتی شبیه به معجزه دارد. در حال حاضر تیم ملی فوتبال بحرین که در گروه A این رقابت‌ها ۴ امتیاز کسب کرد صعود خود را به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده است.

نکته‌ای که فلسطین می‌تواند به آن امیدوار باشد این است که در روز پایانی دیدار‌های گروه‌های C تا F تیم‌هایی که تاکنون یک امتیاز هم کسب نکرده اند همگی باید به مصاف هم بروند و اگر در ۲ بازی از چهار بازی بین تیم‌های قرقیزستان- فیلیپین، ویتنام- یمن، لبنان- کره شمالی و ترکمنستان- عمان نتیجه تساوی رقم بخورد در آن صورت تیم‌هایی که مقابل هم به تساوی رضایت داده اند از جدول مسابقات کنار می‌روند.

تیم ملی فوتبال کشورمان هم برای مشخص شدن حریف خود در مرحله یک هشتم نهایی باید چشم انتظار برگزاری این ۴ بازی بماند و در صورتی که تیم‌های سوم گروه‌های E، B و F موفق به صعود از گروه شوند باید طبق جدولی خاص به مصاف یکی از این ۳ تیم برود.

البته احتمال دارد دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با فلسطین که پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا برگزار شد و با تساوی یک بر یک ۲ تیم در ورزشگاه الدحیل دوحه پایان یافت این بار در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا و در دیداری رسمی تکرار شود.

بیشتر بخوانید:

دلیل تمرین نکردن تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آل مکتوم مشخص شد

بازیکن استقلال، اطلاعات تیم ملی فوتبال ایران را لو داد

برنامه تمرین ملی پوشان مشخص شد

ایران- عراق/مصاف انتقامی شاگردان کی روش در ایستگاه پایانی مرحله گروهی جام ملت‌ها

چشمی: می‌خواهیم به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شویم

انتهای پیام/

بررسی راه های احتمال صعود فلسطین به دور حذفی 

نظر شما