شناسهٔ خبر: 30635461 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

کی روش: برای دیدار با عراق کاملا آماده هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه ایران و عراق به مرحله حذفی جام ملت ها صعود کرده اند و دلیلی برای حساسیت دیدار فردا وجود ندارد، گفت: ما برای دیدار فردا برابر عراق کاملا آماده هستیم.

صاحب‌خبر -
صراط:

کارلوس کی روش بعدازظهر امروز (سه شنبه) و در نشست خبری پیش از دیدار با عراق با بیان این مطلب اظهار داشت: خدا را شکر آماده سازی خوبی پس از 2 بازی گدشته داشته ایم و برای بازی فردا کاملا آماده هستیم.
به گزارش ایرنا، وی درباره حساسیت بازی فردا مقابل عراق، تصریح کرد: اگر یک بازی در جهان باشد که هر 2 تیم در نهایت آرامش بخواهند از آن لذت ببرند بازی فردا است، زیرا هر 2 تیم به مرحله بعدی صعود کردند و دلیلی نمی بینم این بازی را حساس بدانیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران و عراق دیدارهای قبلی خود مقابل یمن و ویتنام را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و برای دیدار فردا آماده هستند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه یکی از مربیان باشگاه های بزرگ ایران همچنان از شما انتقاد می کند، گفت: ‌از همه این افراد و منتقدان خود تشکر می کنم زیرا آنها به رایگان سبب پیشرفت و شهرت من می شوند و من از آنها تشکر می کنم.
تیم ملی فوتبال ایران در گروه چهارم این رقابت ها با تیم های عراق، یمن و ویتنام همگروه است و در 2 دیدار نخست خود موفق به شکست یمن و ویتنام شده است. تیم ملی قرار است در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت ها از ساعت 19 و 30 دقیقه روز چهارشنبه برابر عراق به میدان برود.

نظر شما