شناسهٔ خبر: 30635316 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

میرزاپور: کاویانپور شفاف بگوید چه کسی پول خواست؟

دروازه‌بان حاضر در تیم ملی در جام جهانی 2006 آلمان شانس تیم ایران در جام ملت‌های آسیا را بالا دانست و به مسائل حاشیه‌ای چند روز اخیر فوتبال ایران نیز واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

طی روزهای اخیر حواشی عجیبی درباره افشاگری برخی بازیکنان سابق در خصوص حضور بازیکنان در تیم ملی شکل گرفته است. در این میان ابراهیم میرزاپور نیز که سابقه حضور در تیم ملی را در کارنامه دارد به این مساله واکنش نشان داد. او که عضوی از تیم ملی و یکی از بازیکنان مورد بحث در این زمینه محسوب می‌شود از هم‌تیمی سابقش خواست با شفافیت در این خصوص حرف بزند.


دروازه‌بان سابق تیم ملی در گفتگو با ایلنا درباره شرایط تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفته: بازی مقابل یمن و ویتنام با توجه به اینکه پیش از این سابقه چندانی در جام ملت‌ها نداشتند شرایط خاص خودش را داشت. در روزهای ابتدایی دیدیم تیم‌های مطرح آسیا مقابل تیم‌های درجه 2 و 3 به مشکل خوردند و احتمال می‌رفت برای ما هم این شرایط ایجاد شود ولی خدا را شکر چنین نشد و از همان ابتدا میخ‌مان را محکم کوبیدیم.


وی درباره عملکرد علیرضا بیرانوند طی دو دیدار اخیر گفت: علی در دو بازی قبلی چندان با چالش جدی روبرو نشد ولی روی چند توپی که روی دروازه آمد نشان داد آمادگی بالایی دارد و امیدوارم مقابل عراق روز خوبش باشد و بتواند بازهم دروازه تیم ملی را بسته نگه دارد.


میرزاپور درباره جدال با عراق به عنوان حریف سرسخت این مرحله گفت: بازی خوبی خواهد شد و عراق از تیم‌های خوب جام است. حضور طارق و بشار رسن که در لیگ ما بازی می‌کنند از نکات جالب این بازی است و کارمان در این دیدار سخت‌تر از دو بازی گذشته خواهد بود ولی توانمندی لازم برای شکست دادن عراق را داریم و امیدوارم بچه‌ها با دست پر خارج شوند.


او که خاطره تلخی از دیدار مقابل عراق در ذهن دارد گفت: در یکی از بازی‌ها با عراق موقع شروع مجدد توپ روی پایم جفت و جور نشد و فکر می‌کنم عماد رضا توپ را وارد دروازه کرد. آن زمان عراق خیلی تیم بهتری از تیم حال حاضر بود ولی در هر صورت بازی را بردیم.


میرزاپور در واکنش به صحبت‌های اخیر حامد کاویانپور که گفته بود از او برای حضور در تیم ملی پول طلب شده است گفت: من خودم در زمان حضورم در تیم ملی نه چنین صحبتی شنیدم و نه دیدم ولی کاویانپور اگر واقعاً درگیر چنین موضوعی شده است باید به مراجع ذی صلاح اعلام کند و آن شخص را معرفی کند تا با خاطیان برخورد شود و دیگر شاهد چنین مسائلی در فوتبال نباشیم. اینطور نباشد که همیشه شاهد چنین صحبت‌هایی باشیم و جامعه دوستدار فوتبال فقط را درگیر این مساله کنیم و اعتماد آنها نسبت به بازیکنان، مدیران و مربیان و جامعه فوتبال دچار خدشه شود. نباید از این اعتماد و لذت هواداران به سادگی گذشت و اگر واقعا چیزی وجود دارد آن را با شفافیت کامل اعلام کنند تا هواداران از فوتبال لذت ببرند و درگیر این مسائل نباشند.


وی در پایان درباره حضور افشین قطبی در فولاد خوزستان و شرایط این تیم گفت: شرایط خوبی داریم و تمرینات را پیگیری می‌کنیم. از زمان اضافه شدن آقای قطبی شور و انگیزه خاصی در تیم ایجاد شده و منتظر شروع نیم فصل دوم هستیم. بازیکنان کاملا امیدوار هستند تا به نتیجه لازم در ادامه فصل دست پیدا کنیم و مطمئن هستم در ادامه قادر خواهیم بود یک نتیجه خوب و در شان هواداران را به دست بیاوریم.

 

نظر شما