شناسهٔ خبر: 30635165 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره پرتغالی در انزوا؛

رئال مادرید و دشمنی علنی با کریستیانو رونالدو!

به نظر می رسد با یک تصمیم از پیش تعیین شده، رئال مادرید قصد دارد نقش کریستیانو رونالدو را در تاریخ باشگاه خود کمرنگ جلوه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه طی سال های اخیر بارها شایعه جدایی رونالدو از رئال مادرید مطرح می شد، اما ستاره پرتغالی بعد از برتری 1-3 برابر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان شخصا از این احتمال پرده برداشت و در نهایت حدود یک ماه بعد و در خلال برگزاری جام جهانی، انتقال او به یوونتوس نهایی شد.

 

بعدها خود رونالدو فاش کرد رابطه اش با فلورنتینو پرز به سردی گراییده و همین موضوع عامل اصلی جدایی بهترین گلزن تاریخ این باشگاه بوده است. حالا و با مرور رسانه های زیر نظر لوس بلانکوس در می یابیم که پروژه ای در این باشگاه برای پاک کردن نام رونالدو از تاریخ رئال مادرید، حداقل در عالم رسانه در جریان است.

 

 

باشگاه رئال مادرید خیلی سریع تصمیم گرفت بعد از جدایی کریستیانو رونالدو در تابستان، وی را در حساب های خود در توئیتر، فیسبوک و اینستاگرام آنفالو کند و این اتفاق در حالی رخ داد که به طور مثال هنوز هم باشگاه منچستریونایتد ستاره سابق و شماره 7 خود را فالو کرده است.

 

در صفحه اصلی سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، این تیم از 4 بازیکن خود یعنی سرخیو راموس، لوکا مودریچ، مارسلو و رافائل واران که در تیم منتخب سال یوفا در سال 2018 حضور داشتند تقدیر کرد و اگرچه رونالدو نیز در این تیم 11 نفره حضور داشت، اما کهکشانی ها ترجیح دادند نامی از او در این تصویر نیاورند.

 

در بخش دیگر این وبسایت و در جاییکه متعلق به اسطوره ها و افسانه های رئال مادرید است، تصویری از کریستیانو رونالدو دیده نمی شود و عکس بزرگی از آلفردو دی استفانو و زین الدین زیدان در مرکز آن قرار دارد.

 

 

اگرچه این دو فوق ستاره نیز نقش مهمی در بسیاری از افتخارات رئال مادرید داشته اند، اما رونالدو با به ثمر رساندن 450 گل در 438 بازی و فتح 4 لیگ قهرمانان در طی 9 سال، بی شک یکی از مهم ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه به شمار می آید.

 

در بخش افتخارات اخیر رئال مادرید، یک عکس کوچک از رونالدو در پشت تصویر قرار داسته و در مرکز آن چهره بازیکنانی چون مارسلو، لوکا مودریچ، سرخیو راموس و البته ایکر کاسیاس دیده می شود.

 

این روند در تلویزیون رسمی رئال مادرید نیز دیده می شود و هرگاه صحبت از گذشته پرافتخار این تیم به میان می آید، معمولا لحظات محدود و کوتاه از رونالدو به نمایش گذاشته شده و بعد از آن ویدئوهایی از تصاویر مهم و طولانی دیگر ستاره های این باشگاه در معرض دید بینندگان قرار می گیرد.

 

کنار هم قرار دادن قطعات این پازل و توجه به شایعاتی مبنی بر دست داشتن فلورنتینو پرز در بررسی مجدد پرونده اتهام تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا در سال 2009 منتشر شده، نشان می دهد رابطه طرفین هرگز مساعد نیست و انگار نباید نامی از رونالدو در برنابئو برده شود.

 

نظر شما