شناسهٔ خبر: 30635103 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز ازبهمن ماه دانشجو می گیرد

تبریز- ایرنا - رئیس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز از فعالیت مجدد این پردیس دانشگاهی در 84 رشته کارشناسی ارشد و 46 رشته دکترا از بهمن ماه امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، سیدصمد حسینی اظهار داشت: مجوز جذب دانشجو با آزمون اختصاصی به پردیس ارس دانشگاه تبریز صادر شده است.
وی افزود: دانشگاه تبریز هم اکنون مجوز نهایی برگزاری دوره های کارشناسی ارشد در حدود 280 رشته و دوره های دکتری در 148 رشته را درا بوده و هرکدام از این رشته ها که در70 سال گذشته در دانشگاه تبریز فعال هستند، می تواند بر اساس صلاحدید در پردیس ارس نیز دایر شود.
حسینی خاطرنشان کرد: تلاش استاندار آذربایجان شرقی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، رئیس دانشگاه تبریز و برخی از نماینده های استان سبب آغار بکار مجدد این پردیس شده است.
رئیس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز افزود: طبق هماهنگی با گروه های آموزشی دانشگاه، تلاش می کنیم تا در صورت تایید سازمان گسترش وزارت علوم، بهمن ماه امسال در 84 رشته کارشناسی ارشد و 46 رشته گرایش دکترا در پردیس ارس فعال شویم.
حسینی با بیان اینکه به کمک مسئولان استان و منطقه آزاد ارس پیگیر رفع مشکلات در کمترین زمان هستیم، خاطرنشان کرد: دانشگاه تبریز در این زمینه پشتیبانی علمی را بر عهده خواهد داشت و سازمان منطقه آزاد ارس نیز در زمینه راه اندازی پردیس ارس این دانشگاه همکاری و مساعدت خواهد کرد.
وی گفت: در صورت قطعی شدن ظرفیت ها، این موضوع و اسامی و ظرفیت رشته های تایید شده در سایت اطلاع رسانی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز اطلاع رسانی می شود.
پردیس بین المللی ارس در سال 1388 با پذیرش دانشجو در 4 رشته کارشناسی ارشد کار خود را آغاز کرد.
3071

نظر شما