شناسهٔ خبر: 30633005 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خیلی صفر کیلومترم/ نیمی از داستان «زهرمار» واقعی است

جواد رضویان که با اولین ساخته سینمایی خود به جشنواره فیلم فجر راه پیدا کرده است، درباره فیلم جدیدش توضیحاتی ارائه داد.

صاحب‌خبر -

سید جواد رضویان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، درباره فیلم جدید خود با نام «زهرمار» که در بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و هفتم فجر حضور دارد، به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: من فیلم «زهرمار»  را خیلی در ژانر طنز نمی‌دانم؛ اما فیلم جدی به آن معنا هم نیست. سعی کردیم یک قصه از جنس باور و واقعیت را بسازیم. فیلمنامه «زهرمار» بر اساس یک موقعیت مستند نوشته شده است.

وی اظهار کرد: تقریباً نیمی از قصه این کار اتفاق واقعی بوده که پیمان عباسی آن را قلم زده و فضای کار را یک زندگی واقعی تشکیل داده است.

رضویان در پاسخ به اینکه حضور خود در جشنواره فیلم فجر را چگونه می‌بیند، بیان کرد: من خیلی تازه کارم و به نوعی  صفر کیلومتر محسوب می شوم. بیشتر دوست دارم در این جشنواره کسب تجربه کنم و درباره کار و فیلمی که ارائه داده ایم، نظر منتقدان و مردم را بدانم.

گفتنی است قصه فیلم سینمایی «زهرمار» به کارگردانی سید جواد رضویان در قالب طنزی اجتماعی روایت می‌شود و سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «حشمت: فکر نمی کردم تاوان اشتباهم رو با تو پس بدم، لیلا: زهرمار ...»

انتهای پیام/

 

نظر شما