شناسهٔ خبر: 30631845 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استقلال یا پرسپولیس/ بهترین تیم فوتبال ایران کدام است؟

نشریه مارکا در یک نظرسنجی از مخاطبان خود درخواست کرد تا بهترین تیم فوتبال هر کشور را انتخاب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه مطرح مارکا اسپانیا، ساعتی پیش نظرسنجی برگزار کرده و از مخاطبان خود درخواست کرد تا بهترین تیم فوتبال هر کشور را انتخاب کنند و تیم‌های مطرحی همچون رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ، دورتموند، پاری سن ژرمن، اینترمیلان، یوونتوس، آث میلان، منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، آرسنال و ... در این نظرسنجی حضور دارند. از قاره آسیا نیز تیم‌های استقلال و پرسپولیس در این نظرسنجی شرکت داده شده اند تا مخاطبان مارکا، بهترین تیم فوتبال هر کشور را انتخاب کنند.

در حال حاضر که حدود ۳۰۰ نفر در این نظرسنجی شرکت کرده اند، درصد محبوبیت استقلال و پرسپولیس ۵۰ - ۵۰ است و این در حالی است که در آلمان بایرن مونیخ با ۵۹ درصد صدرنشین، در برزیل سانتوس با ۵۳ درصد بالاتر از فلامینگو، پالمیراس، کورینتیانس و سائوپائولو قرار دارد و در لالیگا نیز رئال مادرید بالاتر از بارسلونا و اتلتیکو است.

تا این لحظه در ایتالیا، یوونتوس با ۶۵ درصد در رده نخست است و میلان و اینتر در رده‌های بعدی قرار دارند. در انگلیس هم لیورپول با ۴۹ درصد صدرنشین و منچستریونایتد، منچسترسینی و آرسنال دوم تا چهارم هستند. در این فهرست نام چلسی، تاتنهام و ... دیده نمی‌شود.

هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس می‌توانند با ورود به سایت مارکا به تیم‌های مورد علاقه خود رای دهند.

برای ثبت نظر خود در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: 

جزئیات دستگیری بازیکن سابق پرسپولیس در خیابان ولیعصر(عج)

مذاکره مالک تراکتورسازی با بمب نقل و انتقالات در ترکیه

فتحى:امیدوارم روزى استقلال از جذب بازیکن بى نیاز باشد

انتهای پیام/

نظرسنجی مارکا درباره بهترین تیم فوتبال ایران

نظر شما