شناسهٔ خبر: 30629876 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

ستاری:

پیشرفت‌های علمی کشور مرهون مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت:عاملی از متخصصان و دوستان ما در کارگروه شورای فضای مجازی بوده و نظرات ایشان در این حوزه می‌تواند راهگشا باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سورنا ستاری بعدازظهر امروز در مراسم تکریم دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی، مخبر دزفولی و همچنین معارفه عاملی دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که در حوزه هنری برگزار شد، با اشاره به ایجاد معاونت علمی در دوران ریاست دکتر مخبر و همچنین پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه بیوتکنولوژی، سلول‌های بنیادی، گفت: پیشرفت‌های حاصله در حوزه‌های علمی مترقی مثل حوزه‌های نانو، ICP و گیاهان دارویی ثمره مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و اجرای اسناد بالادستی صادر شده از شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به حرکت‌های شکل گرفته در حوزه فناوری در کشور ادامه داد: در طول دورانی که بنده مسئولیت معاونت علمی و فناوری را برعهده داشته‌ام سعی شده است مصوبات شورا زمین نمانده و اجرایی شود. از جایزه مصطفی گرفته تا اجرای اسناد و مصوبات بالادستی و همچنین شکل‌گیری استارت‌آپ‌ها و ارائه مدل‌های پژوهشی، همگی مدیون زحمات شورای عالی انقلاب فرهنگی و در رأس آن دکتر مخبر است.

ستاری با تأکید بر ادامه روند پیشرفت در مصوبات و حرکت شکل گرفته علمی تصریح کرد: دکتر عاملی از متخصصان و دوستان ما در کارگروه شورای فضای مجازی بوده و نظرات ایشان در این حوزه می‌تواند راهگشا و مورد استفاده قرار گیرد. امیدواریم مدل‌های ایجاد شده توسعه پیدا کرده و در راستای اقتدار و توسعه فرهنگ کشور مثمرثمر واقع شود.

انتهای پیام/4107/4116/

نظر شما