شناسهٔ خبر: 30629224 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سلطانی‌فر در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک:

تیم ملی ایران شایسته قهرمانی در آسیا است/ درباره کی‌روش فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری می‌کند/ انتخابات فدراسیون والیبال احتمالا سال 98 برگزار خواهد شد

وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی فوتبال ایران شایستگی کسب عنوان قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، ظهر امروز پس از برگزاری چهل و ششمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران در پاسخ به شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال ما در حال حاضر شاید قوی‌ترین تیم آسیا است این را هم با دلیل می‌گویم، 45 سال است که مسائل ورزش کشور و دنیا را دنبال می‌کنم، تیم ما تجربه بسیار خوبی از حضور موفق در جام‌جهانی روسیه دارد و از طرفی مجموعه خوبی از تیم ملی در کنار مردم حمایت می‌کند. کادر فنی توانمند و خوبی داریم، بازیکنان داخلی و خارجی باکیفیتی در تیم ملی حضور دارند و در هر پست دو بازیکن آماده داریم که مجموعه این عوامل نشان می‌دهد بیش از پیش شایستگی قهرمانی در آسیا را دارد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه بحث تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: دل تمام مردم برای قهرمانی تیم ملی فوتبال در آسیا می‌تپد و همانطور که سرمربی تیم ملی گفته، ما خانواده‌ترین تیم موجود هستیم و امیدواریم همان‌طور که در دو قدم اول به پیروزی رسیدیم در ادامه راه نیز موفق باشیم.

سلطانی فر درمورد اظهارات کی روش برای ادامه حضور در تیم ملی فوتبال پاسخ داد: درخصوص سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تصمیم گیری خواهد کرد.

وزیر ورزش در پاسخ به این سؤال که تا پایان سال انتخابات چند فدراسیون برگزار خواهد شد، گفت: فکر می‌کنم طبق جدول وثبت‌نام‌هایی که انجام شده اگربررسی صلاحیت‌ها زیادطول نکشد انتخابات 4، 5 فدراسیون ورزشی برگزار خواهد شد اما شاید بررسی صلاحیت‌ها کمی طولانی شود. 

سلطانی فر درپاسخ به این سؤال که آیا انتخابات فدراسیون والیبال تا پایان سال برگزار خواهد شد یا نه، گفت: فکر می‌کنم سال آینده موکول شود.

نظر شما