شناسهٔ خبر: 30626926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سایت قایقرانی شهدای دریانورد سانچی در بندر شهید رجایی راه اندازی شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و به مناسبت سالگرد حادثه کشتی نفتکش سانچی، سایت قایقرانی شهدای دریانورد سانچی در حوضچه خدمات بندر شهید رجایی راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان، در این مراسم علاوه بر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، اعضای شورای معاونین، مسئولان کمیته ورزش و جمعی از قایقرانان، ورزشکاران و پرسنل واحدهای دریایی این اداره کل حضور داشتند.


«اله مراد عفیفی پور»، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان طی سخنانی با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت های ورزشی برای سلامتی روحی و جسمی کارکنان حوزه دریایی و بندری استان، گفت: امیدوارم راه اندازی این سایت قایقرانی بتواند نقش موثری در ایجاد انگیزه برای ورزشکاران مجموعه بنادر و دریانوردی داشته باشد.

 

«اسماعیل مکی زاده»، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و رییس هیات قایقرانی این اداره کل گفت: سایت قایقرانی شهدای دریانورد سانچی دارای 106 فروند قایق است که در ضلع شرقی حوضچه خدمات بندر شهید رجایی واقع شده است.

 

وی ضمن اشاره به توسعه زیرساختی و تجهیزاتی این سایت قایقرانی طی سالیان اخیر، اضافه کرد: 75 فروند قایق تورینگ یکنفره، 11 فروند قایق تورینگ دونفره، 20 فروند کایاک و 20 پارو از جمله امکانات این سایت قایقرانی است.

 

مکی زاده از برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور خرید قایق های جدید به ویژه کایاک برای این مرکز ورزشی نیز خبر داد و گفت: آمادگی داریم که در زمینه ورزش های دریایی به ویژه قایقرانی استان هرمزگان تحول ایجاد کنیم و بتوانیم در ترکیب تیم ملی هم نمایندگانی از استان داشته باشیم.

 

 

 

نظر شما