شناسهٔ خبر: 30626450 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

قاضی‌پور در گفت‌وگو با فارس:

نمایندگان با استانی شدن انتخابات یا نماینده احزاب خواهند بود یا صاحبان ثروت

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: استانی شدن انتخابات باعث می‌شود تا نقاط محروم کشور، محروم‌تر شوند و نمایندگان در این نوع انتخابات یا نمایندگان احزاب خواهند بود یا نمایندگان صاحبان ثروت و قدرت.

صاحب‌خبر -

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تصویب کلیات طرح استانی شدن انتخابات در مجلس گفت: من صد در صد مخالف استانی شدن انتخابات مجلس هستم. سؤال اینجاست هزینه هنگفت استانی شدن انتخابات را چه کسی می‌خواهد پرداخت کند.

وی افزود: در استانی شدن انتخابات آیا ما نمایندگان احزاب خواهیم بود یا نمایندگان صاحبان ثروت و قدرت و با استانی شدن انتخابات کسانی که به کانون‌های قدرت و ثروت وابسته هستند به مجلس راه پیدا می‌کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با استانی شدن انتخابات نقاط محروم، محروم‌تر خواهد شد و نمایندگان وقت نخواهند داشت به همه مناطق نظارت کنند در نتیجه مشکلات حادی ایجاد خواهد شد.

قاضی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: زیرساخت انتخابات استانی در کشور فراهم نشده چرا که ما در کشور احزاب قوی و سازمان یافته نداریم و اگر هم داشته باشیم انتخابات به نفع سرمایه‌داران به پیش خواهد رفت و این در حالی است که انقلاب ما از آن مستضعفان است و برای مستضعفان است و نه برای مستکبران.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما