شناسهٔ خبر: 30621923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشهد|کارگردان سرو زیر آب: هر آنچه در دفاع‌مقدس دیده‌ام در فیلم‌هایم روایت می‌کنم

R41347/P/S6,1188/CT1

کارگردان فیلم سرو زیر آب گفت: من هر آنچه را که در جنگ دیده‌ام در فیلم‌هایم روایت می‌کنم، شاید بعضی از این روایت‌ها قابل باور نباشد اما من در فیلم‌هایم هیچ وقت تحریف و اغراق نکرده‌ام.

صاحب‌خبر -

محمدعلی باشه‌آهنگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در حاشیه جشنواره فیلم و عکس تسنیم اظهار داشت: کار فرهنگی که جوانان را به سمت و سوی الهی می‌کشاند قطعا ارزشمند است و جشنواره تسنیم با موضوع قرآنی از آن دسته کارهای فرهنگی ارزشمند بوده که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به حضورش در جنگ و دوران دفاع‌مقدس گفت: مهمترین دوره زندگی انسان، دوره نوجوانی و جوانی است که تحت تاثیرات و شکل‌گیری شخصیت قرار دارد، من این دوران را در جنگ به‌سر بردم.

باشه آهنگر ادامه داد: نخستین تلنگری که در آن روزها برای من به وجود آمد، بهم ریختگی زندگی مردم و تعرض به خاک کشور بود که این چیزها جوان را برای ایستادگی و دفاع از کشور ترغیب و تهییج می‌کند.

کارگردان سرو زیر آب بیان کرد: من در سن 18 سالگی ازدواج کردم و در آن شرایط جنگ خیلی برایم نگران‌کننده بود و در آن شرایط جنگ شخصیت مقاومی از افراد می‌سازد که قابل مقایسه با هیچ موقعیتی نیست.

وی در زمینه دغدغه‌اش به ساختن فیلم‌های جنگ و دفاع‌مقدس اظهار داشت: من هر آنچه را که در جنگ دیده‌ام در فیلم‌هایم روایت می‌کنم، شاید بعضی از این روایت‌ها قابل باور نباشد اما من در فیلم‌هایم هیچ وقت تحریف و اغراق نکرده‌ام.

انتهای پیام/ ز

نظر شما