شناسهٔ خبر: 30619417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بابلسر سکوی پرتاب تیم‌های لیگ دو

شهدا بابلسر درهفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور با نتیجه دو بر یک از نفت امیدیه شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نهمین باخت فصل برای تیم شهدای بابلسر در دیداری خانگی مقابل نفت امیدیه در حالی رقم خورد که این تیم مقابل شاگردان سلمان تاجدار حرفی برای گفتن نداشت.

بدن‌های ناآماده و فاقد شادابی لازم بازیکنان و فقدان برنامه و تدابیر تاکتیکی لازم مانع نتیجه گیری تیم شهدای بابلسر در مقابل نفت امیدیه شد.

نفت امیدیه خیلی زود و در دقیقه ۱۰ بازی توسط مرتضی رنجبر به گل دست یافت ۱۶ دقیقه بعد شهدای بابلسر توسط حسن رمضانی بازی را به تساوی کشاند.

نفتی‌ها در نیمه دوم بار‌ها از سمت راست و عمق خط دفاعی شهدا نفوذ کردند و سرانجام نیز در دقیقه ۸۷ با گلزنی صادق کرمی، به ۳ امتیاز شیرین بیرون از خانه دست یافتند.

نفت امیدیه با این برد شیرین ۲۱ امتیازی شد و به رتبه ششم جدول گروه دوم لیگ دو فوتبال کشور صعود کرد، ولی شهدای بابلسر در ادامه روند نزولی خود کماکان رتبه دوازدهم را بین ۱۳ تیم حفظ کرد.

حالا شهدا بابلسر که در نیم فصل همه حریفان را در خانه شکست می‌داد با هدایت سعید اخباری به زنگ تفریح رقبا تبدیل شده است.

شهدای بابلسر با اخباری در ۵ بازی که ۴ مسابقه آن در خانه و ورزشگاه شهید علی زاده بود، تنها ۴ امتیاز کسب کرد و تنها برد تیم بابلسر هم با درخشش سیاحی دروازه بان این تیم و مهار پنالتی خیبر خرم آباد در دقیقه ۹۲ به دست آمد.

انتهای پیام/ک


نهمین باخت شهدای بابلسر

نظر شما