شناسهٔ خبر: 30618390 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرینا | لینک خبر

بهبود وضعیت کاری پرستاران شاغل در منطقه آزاد ارس آخرین اخبار آرشیو گروه های خبری

خبرنگار منطقه آزاد ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در دیدار با پرستاران درمانگاه شبانه روزی جلفا گفت: بهبود وضعیت کاری پرستاران شاغل در ارس جزو برنامه های مهم سازمان منطقه آزاد ارس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش فرینا، محسن نریمان که به مناسبت روز پرستار از درمانگاه جلفا بازدید کرد، از اقدام به بهبود وضعیت شغلی پرستاران در سال 1398 خبر داد.
نریمان خاطرنشان کرد: مشکلات پرستاران شاغل در منطقه آزاد ارس به شکلی که هست به هیات دولت نیز منتقل می شود تا هم در دولت و هم در سازمان منطقه آزاد ارس این مشکلات در سریعترین زمان ممکن مرتفع شود. 

وی اظهار داشت: ایجاد فضای بهتر کاری برای پرستاران نیز جزو برنامه های سازمان منطقه آزاد ارس است و این موضوع را در اعتلای منطقه آزاد ارس مهم می دانیم. 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس افزود: بخشی از اعتلا و توسعه منطقه آزاد ارس به حوزه سلامت مربوط می شود و تلاش می کنیم زمینه رشد و توسعه را در حوزه سلامت و بهداشت و درمان ارس فراهم آوریم. 
نریمان با اشاره به اهمیت توسعه کمی و کیفی بهداشت و درمان در داخل محدوده منطقه آزاد ارس، گفت: خوشبختانه معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان نیز تاکید زیادی بر صرف کمک های سازمان در داخل محدوده دارد و با وجود اینکه نیم نگاهی به توسعه این حوزه در مناطق همجوار داریم اما بیشتر تمرکزمان روی توسعه در محدوده منطقه آزاد خواهد بود. 
وی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن تقدیر از تلاش های دلسوزانه پرستاران، تاکید کرد: پرستاران مایه افتخار منطقه آزاد ارس هستند و صحبت هایی که در زمینه رفتارهای دلسوزانه پرستاران شاغل در منطقه آزاد ارس می شود، باعث افتخار و مباهات است. 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس ادامه داد: امیدوارم مجلس، دولت و تمام مسئولان، پاسخگوی مشکلات پرستاران کشور بوده و بتوانند حقوق به حق این قشر زحمتکش را با اقدامات مناسب، پیگیری کنند. 
گفتنی است، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان امروز به مناسبت روز پرستار در درمانگاه شبانه روزی جلفا حضور یافته و از پرستاران این درمانگاه تقدیر شد.

نظر شما