شناسهٔ خبر: 30610791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نمایشگاه بزرگ کتاب هندیجان برگزار شد

هندیجان- نمایشگاه کتاب هندیجان با بیش از ۱۳ هزار جلد کتاب از ناشران معتبر کشور در مجتمع خلیج فارس هندیجان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه تعمیم فرهنگ کتابخوانی و توسعه بنیان های کتابخوانی است.

مسعود میرزاپور افزود: اقدامات و برنامه ریزی های خوبی برای بهره مندی بیشتر دانش آموزان سطوح مختلف تحصیلی مدارس، پیش دبستانی ها و حتی دانشگاهیان از کتاب های نمایشگاهی انجام شده است.

وی عنوان کرد: بیش از ۹۰ درصد از کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۵۰ درصد و بخش اندکی از کتاب‌ها با تخفیف ۴۰ درصدی به علاقه مندان عرضه می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد هندیجان با بیان اینکه تنوع و محتوای کتاب‌ها به گونه ای است که همه طیف ها و سلایق را پوشش خواهد داد اضافه کرد: در این نمایشگاه به لحاظ موضوعات قرآنی، تاریخ، دین و مذهب، ادبیات ، هنر، پزشکی، کودک، خلاقیت و سرگرمی، بیش از یک هزار عنوان را در خود جای داده است.

میرزاپور ادامه داد: در این نمایشگاه که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد، علاوه بر ۵۰ درصد تخفیف، بیش از دو هزار جلد کتاب نیز به دانش آموزان روستایی اهدا خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان پیش بینی کرد: بیش از پنج هزار نفر در طول مدت برگزاری نمایشگاه از این رویداد فرهنگی بازدید به عمل آورند.

وی بیان کرد: در این دوره و به مناسبت جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، بسته های اهدایی کتاب و نوشت افزار به افراد بی بضاعت و تحت پوشش نهادهای حمایت گر از قبیل کمیته امداد و بهزیستی تعلق خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب هندیجان با بیش از ۱۳ هزار جلد کتاب روز چهارشنبه ۱۹ دی ماه ۹۷ با حضور امام جمعه، فرماندار، پیشکسوتان فرهنگ و هنر، مردم، مسئولان و اصحاب رسانه در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس هندیجان برگزار شد که تا ۲۲ بهمن ماه از ساعت هشت صبح تا ۹ شب دائر است.

نظر شما