شناسهٔ خبر: 30602061 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مخارج ۲ دوره نمایشگاه کتاب منتشر شد

تناقض در هزینه‌های برگزاری نمایشگاه کتاب سی‌ام/ افزایش منابع درآمدی نمایشگاه ۳۱

در مجموع نمایشگاه سی‌ و یکم کتاب تهران ۱۴ میلیارد و نمایشگاه سی‌ام ۱۱ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است. این در حالی است که پیش از این موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی هزینه نمایشگاه سی‌ام را ۱۲ میلیارد اعلام کرده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ۸ ماه از برگزاری نمایشگاه کتاب هزینه‌های برگزاری این پروژه را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، هزینه های برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در قیاس با نمایشگاه سال گذشته بدین منوال بوده است؛

مبلغ بن کارت در نمایشگاه سی‌ام  ۴۵۲.۲۱۹.۱۵۱.۴۹۸ ریال و در نمایشگاه سی ام ۳۹۱.۱۹۱.۳۳۴.۰۰۰ ریال بوده است.

مبلغ یارانه نمایشگاه سی ‌ام ۱۵۱.۹۹۷.۲۲۳.۱۵۱ و مبلغ یارانه نمایشگاه سی و یکم ۱۳۵.۸۰۵.۰۴۲.۴۶۱ ریال بوده است. که نشان می‌دهد به نمایشگاه سال گذشته یارانه‌ بیشتری تخصیص یافته است. 

هزینه‌های بازرگانی و تبلیغات نمایشگاه سی‌ام مجموعا ۱۷۰۷۰۴.۸۵۵.۰۰۰ ریال و در نمایشگاه سی و یکم ۲۲.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بوده است؛ وجود دریافتی و منابع درآمدی نمایشگاه اما آمار جالبی را نشان می‌دهد.آمار اذعان می‌کند در نمایشگاه سی‌ام ۱۱۹.۰۵۲.۲۰۸.۳۵۰ ریال و در نمایشگاه سال‌جاری ۱۳۵.۷۲۵.۷۵۰.۸۸۰ ریال دریافت شده است.

در مجموع نمایشگاه سی‌ و یکم کتاب تهران ۱۴ میلیارد و نمایشگاه سی‌ام ۱۱ میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.(اینجا بخوانید)

این در حالی است که پیش از این موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی هزینه نمایشگاه سی‌ام را ۱۲ میلیارد اعلام کرده بود!(اینجا ببینید). 

انتهای پیام/

نظر شما