شناسهٔ خبر: 30602011 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ماتا: دخیا شگفت انگیز است؛ منچستریونایتد مقابل برایتون به دنبال تداوم روند خوب خود خواهد بود

میلاد وفادار

هافبک خوش اخلاق و نیکوکار شیاطین سرخ، از پیروزی دلچسب تیمش در ومبلی می‌گوید.

صاحب‌خبر -

طرفداری- خوان ماتا در جدیدترین یادداشتش در وبلاگ خود، به ستایش از داوید دخیا پرداخت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، ماتا که تحت تاثیر نمایش خیره کننده هموطن خودش در جریان پیروزی ۱-۰ منچستریونایتد مقابل تاتنهام قرار گرفته بود، نوشت:

با حس خوبی راهی ومبلی شدیم تا برابر تاتنهامی بازی کنیم که رویارویی با آن خیلی دشوار است. آن‌ها کار را با تحت فشار قرار دادن ما شروع کردند ولی ما روی حرکتی خیلی خوب قبل از پایان نیمه اول، جلو افتادیم. پاس فوق العاده‌ای از پل (پوگبا) بود و البته یک ضربه بی نقص از پسر شگفت انگیز (مارکوس رشفورد).

در نیمه دوم اگر راستش را بگویم، همان گونه که انتظار داشتیم، اسپرز ما را تحت فشار قرار داد. اما بار دیگر داوید (دخیا) خودی نشان داد. او روز گذشته نشان داد که دروازه‌بانی شگفت انگیز است و ۴۵ دقیقه دوم به نحوی به یاد ماندنی، تاکیدی بر همین ادعا بود. انگار گلزنی برای حریف غیر ممکن شده بود. فرقی نمی‌کرد توپ را به چه سمتی شلیک کنند؛ همه توپ‌ها به او ختم می‌شد. باورکردنی نبود. به لطف او و سختکوشی تمامی اعضای تیم، سه امتیاز بسیار ارزشمند را جهت صعود در جدول کسب کردیم. هفته آینده از برایتون میزبانی خواهیم کرد و همه به دنبال این هستیم تا مقابل طرفداران خودی، به روند خوب‌مان ادامه بدهیم.

 هفته‌ای که گذشت، اتفاق مهم دیگری برای من به همراه داشت؛ جایی که در مادرید افتخار این را داشتم تا یکی از جوایز ورزشی کشورم را کسب کنم. یک صبح واقعا دوست داشتنی بود. برخی از اعضای خانواده‌ام به من ملحق شدند. آن جایزه جهت قدردانی از کاری بود که طی یک سال و نیم گذشته ما در «هدف مشترک» انجام داده‌ایم که البته همان طور که می‌دانید، پویشی است که روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد. 

نظر شما