شناسهٔ خبر: 30601510 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته قرآن و عترت در گرمسار

نمایشگاه کتاب قرآن و عترت با ارائه پنج هزار جلد کتاب در موضوعات قرآن و عترت در مراسمی با حضور مسوولان شهرستان گرمسار گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،در این نمایشگاه علاوه بر ارائه کتاب، ٥٠ نمونه قرآن، ٥٠ عنوان کتاب های مذهبی، ٥٠ عنوان نرم افزارهای قرانی، ١٠ نمونه محصولات مذهبی و ٥٠٠ نوع بازی های فکری در معرض دید عموم قرار گرفته است. 

سرپرست اداره فرهنگ و ارساد اسلامی شهرستان گرمسار گفت: این نمایشگاه به مناسبت اولین هفته قرآن و عترت استان سمنان و با مشارکت انجمن اهل قلم، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی، کانون های فرهنگی هنری جوادالائمه و محراب گرمسار و کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) ایوان کی و ... برگزار شده است.

نعمت الله قنبری افزود: یکی از راههای توسعه فرهنگی و ترویج فرهنگ قرآنی به خصوص در نسل کودک و نوجوان برپایی اینگونه نمایشگاهها است که می‌تواند در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و به وجود آمدن  فضایی برای ترغیب نوجوانان به علوم قرآنی تاثیرگذار باشد.

وی گفت: در حاشیه  این نمایشگاه محصولات فرهنگی، بازی های فکری، محافل انس با قرآن به همراه مسابقات فرهنگی هنری ویژه کودکان  نوجوانان نیز ارائه و برپا می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تا پنجم بهمن به مدت ١٣ روز دائر است افزود: این نمایشگاه صبح ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها از ساعت ١٦ تا  ٢١ برای بازدید علاقمندان و عموم مردم دایر است.

در آیین افتتاح این نمایشگاه حجت الاسلام آرامی امام جمعه، معاون فرماندار و تنی چند از مسئولین و مردم در نگارخانه بهار گرمسار افتتاح شد.

نظر شما