شناسهٔ خبر: 30600947 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت الله علما مطرح کرد:

تلاش دشمن برای تخریب دستاوردهای انقلاب با جنگ تبلیغاتی

کرمانشاه_نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمن برای تخریب دستاوردهای انقلاب با جنگ تبلیغاتی تلاش می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی علما ظهر امروز در نشست شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا کنون آمریکا و دیگر مستکبران جهانی مزاحمت‌های فراوانی از جمله هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم های گسترده، جنگ های نرم و تبلیغاتی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌کار بسته اند که هیچکدام نتوانست مانع پیشرفت و حرکت نظام شود.

وی افزود: امروز ایران اسلامی توانسته است در علوم روز دنیا همچون هسته ای، نانو، بنیادی به استقلال و بومی سازی برسد و این موضوع علت اصلی خشم آمریکا از ما بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از مهمترین وظایف ما این است که به نسل جوان نشان دهیم که ایران کجا بوده است و امروز به کجا رسیده است چرا که دشمنان ما امروز با تبلغیات گسترده خود سعی دارند دستاوردهای این دوران را در ذهن مردم از بین ببرند و دوران سیاه قبل از انقلاب را به زیبایی نمایش دهند.

وی تصریح کرد: در زمان پهلوی بحرین از ایران جدا شد و در زمان قاجار مناطق وسیعی از جمله افغانستان و نخجوان، ارمنستان از ایران جدا شدند اما در عصر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمانی که انقلاب ما نوپا بود و دست خالی بودیم با جنگی که تمام قدرت‌های بزرگ دنیا دشمن ما بودند، ذره‌ای از خاک ایران عزیز را تسلیم نکردیم.

ایت الله علما افزود: آمریکا و متحدانش تا کنون هر تلاشی برای فروپاشی و متوقف کردن نظام انجام داده اند و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران به دنیا می گوید که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

نظر شما