شناسهٔ خبر: 30587326 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پرسپولیس 2 اوپن بلژیک 1

اسدی ستاره تیم برانکو برابر حریف بلژیکی

تیم پرسپولیس در اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل اوپن با گل های سعید کریمی و محمد امین اسدی به برتری دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ که اردوی خود در دوحه را پشت سر می‌گذارند در اولین دیدار تدارکاتی خود در قطر برابر اوپن بلژیک قرار گرفتند و موفق شدند با گل های محمد امین اسدی و سعید کریمی به برتری دو بر یک دست یابند.


پرسپولیس در این دیدار با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، امید عالیشاه، علی علیپور، سیامک نعمتی و مهدی شریفی بازی را آغاز کرد و دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به کار خاتمه دادند. 

 


در نیمه دوم تیم پرسپولیس با وجود ارائه یک بازی خوب با یک گل از حریف خود عقب افتاد اما در دقایق پایانی بازی توسط محمدامین اسدی گل تساوی را وارد دروازه این تیم کرد. مهاجم جوان پرسپولیس که در نیمه دوم به ترکیب اضافه شده بود در واپسین لحظات بازی پاس گل دوم را به سعید کریمی داد تا کامبک پرسپولیس تکمیل شود.


شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس در اواخر نیمه دوم به علت مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و کادرپزشکی در حال بررسی شرایط این بازیکن است.

 

ژاوی ارناندز، ستاره اسپانیایی السد قطر نیز نظاره گر این بازی بود و در پایان بازی نیز برخورد جالبی با کادرفنی و بازیکنان سرخپوشان داشت. کاپیتان سابق بارسلونا در ترکیب السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا دو بار سابقه تقابل با پرسپولیس را داشته است و در نیمه نهایی برابر شاگردان برانکو طعم حذف را چشید.

 

نظر شما