شناسهٔ خبر: 30582728 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

افکارنیوز بررسی کرد؛

سورپرایز کی روش و تیم ملی برای جام ملتهای آسیا

تیم کی روش هنوز تیم شناخته شده ای برای دیگر تیمهای جام ملتهای آسیا نیست و کی روش می تواند سورپرایز های گوناگونی در بازی های آینده داشته باشد.

صاحب‌خبر -

گروه ورزشی- تیم ملی ایران این روزها در اوج به سر می برد، تیمی که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان می تواند ردای قهرمانی جام ملتهای آسیا را به تن کند زیرا علاوه بر 23 بازیکنی که در امارات حضور دارند حتی 4 تا 5 تیم ملی دیگر هم می توانستیم داشته باشیم.

به گزارش افکارنیوز، دستان کی روش برای این تورنومنت که بزرگترین تورنمنت فوتبالی ملی قاره کهن است باز است زیرا در هر پشت بازیکنانی دارد که آمادگی بالایی دارد و کی روش با تغییرات خود می تواند تمام تفکرات تاکتیکی اش را پیاده کند.

دو بازی از تیم ملی را مشاهده کرده ایم که در مجموع 7 گل به ثمر رسانده و گلی را دریافت نکرده ایم، هر چند کی روش در خط حمله طارمی و سردار آزمون را دارد اما کریم انصاری فرد هم می تواند در این پست به میدان برود و در بازی های آینده به کمک خط حمله تیم ملی بیاید.

سورپرایز کی روش در بازی با تیم های سرعتی می تواند حضور محمدی باشد که سرعت بالایی دارد و در این دو بازی به میدان نیامده است.

سورپرایز دیگر کی روش جهانبخشاست که حالا از مصدومیت رها شده و با تکنیک ناب خود می تواند در بازی هایی که کار تیم ملی با گره مواجه می شود گره ها را باز کند.

مسعود شجاعی که پاس های طلایی اش در فوتبال ایران مشهور است و تجربه بالایی دارد نیز هنوز به ترکیب راه نیافته اما او هم یکی از سورپرایز های ایران است.

به نظر می رسد تیم کی روش در این مسابقات تیم سورپرایزها است و باید دید کی روش در چه بازی از چه بازیکنانی استفاده می کند.

نظر شما