شناسهٔ خبر: 30572843 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

واکنش رژیم صهیونیستی به حمله موشکی مقاومت

رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی، با موشک به نوار غزه حمله و دو پایگاه مقاومت را بمباران کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از العربیه، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شب گذشته دو پایگاه وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در واکنش به حمله موشکی مقاومت از نوار غزه، بمباران کرده است. این تبادل موشک پس از افزایش تنش در بخش‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی ازجمله در امتداد نوار مرزی رخ داد.

طبق گزارش المیادین، بامداد امروز صدای انفجار مهیبی در شمال شرق غزه شنیده شد و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مواضع نیروهای مقاومت را در شهر «خان‌یونس» و شرق غزه بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «جنگنده‌های ما به تأسیسات زیرزمینی حماس در  شمال غزه حمله کردند. این حمله در واکنش به حمله موشکی عصر روز گذشته از سوی نوار غزه به سوی اراضی اسرائیل انجام شد».

ساعاتی پیش از این حمله گزارش شده بود که یک موشک از نوار غزه به‌سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شد که به منطقه‌ای باز اصابت کرد. به‌دنبال این شلیک، صدای آژیر در شهرک‌های «سدوت نقب» و «شعر هانقب» شنیده شد. 

همچنین برخی فعالان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی مدعی شدند که این رژیم سامانه‌های گنبد آهنین خود را در منطقه «بئر السبع» مستقر کرده است. 

طبق اعلام منابع امنیتی رژیم صهیونیستی، حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه خساراتی برجای نگذاشت.

انتهای پیام/4033/

نظر شما