شناسهٔ خبر: 30569389 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شنیده شدن صدای انفجار در شمال شرق نوار غزه

پس از شنیده شدن صدای انفجار در شمال شرقی نوار غزه رسانه‌های صهیونیستی از حمله جنگنده‌های این رژیم به مواضعی در شهر خان یونس و شرق غزه خبر دادند.

صاحب‌خبر -

شنیده شدن صدای انفجار در شمال شرق نوار غزهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، در مناطق شمال شرقی نوار غزه صدای انفجار شنیده شده است.

المیادین افزود اطلاعات اولیه حاکی از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این مناطق است.

المیادین پیش از این از شلیک یک موشک از نوار غزه به سمت یکی از شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف آن خبر داده بود.

رسانه‌های صهیونیستی در این باره مدعی شدند، موشک شلیک شده از نوار غزه به طرف شهرک یهودی نشین «سدوت النقب» به منطقه‌ای باز و خالی از سکنه اصابت کرد و تلفات و خساراتی در پی نداشت.

پیش از این رسانه‌های صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در شهرک‌های «سدوت نقب» و «شعر هانقب» در نزدیکی نوار غزه خبر داده بودند.

همزمان برخی منابع گزارش داده بودند که صدای دو انفجار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی نوار غزه شنیده شده است.

وب‌سایت صهیونیستی جروزالم پست به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد راکت‌هایی از طرف نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شده است، اما این راکت‌ها به محوطه باز اصابت کرده‌اند.

تاکنون هیچ کس از گروه‌های فلسطینی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته اند.

شبکه تلویزیونی العالم نیز در خبری فوری گزارش داد منابع فلسطینی اعلام کردند، دقایقی پس از حمله جنگنده‌های اسرائیلی به محله الشجاعیه در شرق غزه توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی یکی از مواضع دیده بانی نیرو‌های مقاومت فلسطین را در شرق نوار غزه هدف قرار داد.
­

شبکه تلویزیونی المنار هم در خبری گزارش داد در درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف شهر رام الله هفت فلسطینی زخمی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما