شناسهٔ خبر: 30565802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی | لینک خبر

آغاز اردوی کشوری استعدادیابی و استعدادپروری رده سنی 7 تا 10 سال- زاهدان

صاحب‌خبر -

پس از برنامه‌ریزی‌ها و انجام آزمون‌های متعددِ استعدادیابی طی ماه‌های گذشته که در مناطق پنجگانه کشور و پس از فراخوان عمومی به هیئت‌های 31 استان برگزار گردید با دعوت از منتخبینی که در آزمون‌های گذشته شرکت داشتند، اردوی استعدادیابی و استعدادپروری رده سنی 7 تا 10 سال از ساعت 10 صبح روز جمعه 21 دی ماه در سالن اختصاصی هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی زاهدان با حضور 26 ورزشکار، مربیان و اولیای ورزشکاران آغاز گردیده است. 


در روز اول اردو پس از انجام پذیرش و برنامه افتتاحیه و خوش‌آمدگویی، تشکیل پرونده روانشناسی ورزشی و آزمون‌های روانی انجام شد. بعد از صرف ناهار و استراحت، گرم کردن ورزشکاران توسط مربیان استعدادیابی انجام شد. سپس صعودهای تمرینی و سپس رکوردگیری بر روی مسیر کلاسیک دیواره سرعت که توسط طراحان مسیر آماده شده بود با 3 تکرار اجرا و فیلم‌برداری گردید. صعود هر ورزشکار توسط 3 کارشناس/مربی آنالیز شد و نقاط ضعف آنها یادداشت شد. در ادامه نقاط ضعف کلّی که عمومیت بیشتری داشت در قالب تمرینات دست و پا بر روی زمین، سیمیلاتور و دیواره کوتاه انجام گردید. 

در خلال برگزاری تمرینات ورزشکاران کارگاه‌های آموزشی برای اولیای ورزشکاران و مربیان آنها به صورت مجزا برگزار شد. اردو در روز اول در ساعت 19 به پایان رسید.

 عکس ها در ادامه ...

نظر شما